Mô tả công việc
- Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, copying).
- Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts).
- Promote awareness of brand image internally and externally.
- Support Sales & Marketing Manager in creating campaigns, marketing materials (e.g., brochures, promotional materials).
- Enter, retrieve, reconcile, and verify information (e.g., commissions, leads, third parties) in software involved in the sales process.
- Answer guest questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions, entertainment, restaurants, special events).
- Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.
- Co-ordinate all familiarizations and site inspections as required
- Take part in high quality customer journey of the hotel.
- Maintain a directory and inventory of sales support materials, ensuring all resources are current and accurate, and coordinate the creation of new materials as needed.
- Take dictation of correspondence as required.
- Perform any other duties as assigned by the management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and package
- 12 days annual leave; 5 working days / week, 2 days off; 8.5 hours/day including 30 minutes meal break
- Shift meal in staff canteen
- Employee training and development programs
- Exclusive employee program within Fusion Hotel Group.
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
- 1 - 2 year related experience or an equivalent combination of education and experience
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving and organizational abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills in English & Vietnamese
Yêu cầu hồ sơ
Please send you CV to career.frdn "at" fusionhotelgroup.com
Tập Đoàn SGS là tổ chức hàng đầu thế giới trong lĩnh vực Giám định, thử nghiệm, thẩm tra và chứng nhận. SGS là biểu tượng toàn cầu cho chất lượng và sự chính trực với hơn 75.000 nhân viên bao gồm các nhà khoa học, kỹ sư, bác sĩ, nhà hóa học, chuyên viên đánh giá và giám định viên. SGS hoạt động qua mạng lưới gồm trên 1500 văn phòng và phòng thí nghiệm trên toàn thế giới. Tại Việt Nam, SGS đã cung cấp các dịch vụ chất lượng, uy tín, độc lập mang tính quốc tế từ năm 1989. Các dịch vụ hỗ trợ cho các doanh nghiệp Việt Nam tiếp cận và khẳng định danh tiếng trên thị trường quốc tế. Vào tháng 9 năm 1997, SGS Việt Nam trở thành Công ty giám định Độc lập Quốc tế đầu tiên được cấp giấy phép thành lập công ty 100% vốn nước ngoài ở Việt Nam. Hiện nay, SGS có hơn 600 nhân viên chuyên nghiệp và năng động làm việc tại các văn phòng trên toàn lãnh thổ Việt Nam, cung cấp những kỹ năng tinh thông ở mức độ cao trong lĩnh vực Giám định, Chứng nhận, Thử nghiệm bằng việc sử dụng những trang thiết bị thí nghiệm tinh vi nhất sẵn có ở Việt Nam
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định hiện hành, BH sức khỏe tự nguyện
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Party
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập từ năm 2007
Mission
- Trong quá trình phát triển, chúng tôi đã không ngừng nỗ lực cải thiện và nâng cao chất lượng dịch vụ nhằm tối đa hóa lợi ích của khách hàng. Cùng với đó, chất lượng đội ngũ nhân viên, chuyên viên luôn là nguồn tài sản quý giá nhất mà chúng tôi rất trân trọng
Review SGS
Chế độ phúc lợi tốt, áp lực công việc cao
Chế độ phúc lợi công ty tốt, áp lực công việc cao