Mô tả công việc
- Develop and execute ongoing marketing initiatives and programs, support digital marketing planning, execution of brand campaigns, and deployment of strategies and tactics across social media, digital and creative designs.
- Build CRM and email database campaigns to increase visitation and ensure repeat business.
- Work closely with the Bar operations, Head Office’s marcom & BOD to ensure alignment of programming and marketing goals.
- Support on-site marketing and communications tactics to maximise guests conversion.
- Build a strong and engaged KOL/KOC/influencer program to build brand awareness and create user-generated content.
- Oversee all reputation and citation management on Google, TripAdvisor, and other digital platforms.
- Manage all social media strategies to grow organic and paid social media channels.
- Monitor media coverage and other external factors to identify potential or actual problem areas and opportunities.
- Report directly to the Bar Manager and Owner and dotted-line to the Head Office’s CMO.
Quyền lợi được hưởng
- Good income and other benefits.
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2-3 years of experience in a media or marketing setting, or an equivalent combination of education and experience.
- Excellent written and oral communication and are known for translating data into clear, easy-to-understand information useful for stakeholders and clients.
- Ability to work well under deadlines in a changing environment and perform multiple tasks effectively and concurrently, as well as strong attention to detail.
- Ability to work both individually and collaboratively, in a team environment
- Experience with Google, TripAdvisor and various social media platforms, i.e. Facebook, Instagram, TikTok…
- Must be able to communicate fluently in English.
- Frequently standing up or moving within and outside of the facility.
Yêu cầu hồ sơ
- Email: hr(a còng)silverlandhotels.com
- Zalo: 0704 846 945 (Ms. Uyên)
Kết hợp các vị trí trung tâm với cam kết không sai lầm về dịch vụ ấm áp và cảm động, Silverland Hospitality đã phát triển một danh mục các tài sản sang trọng nắm bắt được bản chất thực sự của Sài Gòn.
Theo dõi một con đường quyến rũ qua trung tâm của 'Hòn ngọc Viễn Đông', tám khách sạn của Silverland phản ánh lịch sử và văn hóa độc đáo của đô thị hùng vĩ này với thiết kế riêng biệt, sự tinh tế của thế giới cũ và cam kết làm cho mỗi khách đến cảm thấy như một chuyến trở về nhà nổi tiếng.
Chín thuộc tính. Chín địa điểm đặc biệt. Chín cách tuyệt vời để trải nghiệm linh hồn của Sài Gòn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
Theo dõi một con đường quyến rũ qua trung tâm của 'Hòn ngọc Viễn Đông', tám khách sạn của Silverland phản ánh lịch sử và văn hóa độc đáo của đô thị hùng vĩ này với thiết kế riêng biệt, sự tinh tế của thế giới cũ và cam kết làm cho mỗi khách đến cảm thấy như một chuyến trở về nhà nổi tiếng.