Mô tả công việc
Customer Service Management: Receive/respond customers' inquiries via phone and emails, providing guidance on documentation requirements; Oversee the end-to-end process for all matters related to utilization of customer's credit facility ensuring the accuracy and compliance with internal procedures and local regulations;
Transactions execution:
- Manage credit related transactions (loan, L/C, LG...) for limit control, check supporting documents for loan disbursement, handle loan disbursement process, conduct periodical interest rate change;
- Monitor the maturity of loan, derivatives transactions to ensure the payment of interest, loan repayment on due;
- Notify loan pricing and matured transaction to customers;
Client and Business Administrative Support: Act as the primary contact of client requests, handle banking's correspondence and transaction status tracking; perform daily administrative tasks and assist RMs in delivering seamless client service;
Internal Coordination: Liaise between clients, RMs and internal departments to resolve client issues promptly and maintain high service standards;
Other: other tasks as assigned by TH/DH
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree with at least 5 years of experience in banking or finance, preferably within the same role or related functions
- Good understanding of local laws related to lending activities for corporate clients
- Strong communication and leadership skills, customer-oriented approach, problem-solving ability
- Strong attention to detail, accuracy and execution skills
- High adaptability for change and capability of multiple task handling
- Ability to work under pressure with a high level of resilience, patience, result-oriented focus and sense of responsibility
Quyền lợi được hưởng
Attractive compensation package.
Chăm sóc sức khoẻ
Multinational working environment.
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.