Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Be responsible for the coverage activities plan, display activities plan, outstanding visibility activities plan at targeted outlets and channels for Canned Foods/ Pet Foods/ Foods Category. Responsible for implementing the distribution & display plan to achieve the following goals: coverage (wide & deep), presence (number of shops & quality presence – space share) for current products & new project.
2. Formulate specific brand strategies and business/marketing plans consistent with overall category strategies
3. Develop the channel trade promotions for different types of Canned Foods/Pet Foods/Foods Category, channel as business strategy and approved budget. Develop promotions of Foods products, distribution channels, and customers according to the marketing & sale strategy according to the allocated budget.
4. Coordinate and motivate the parties concerned for smooth and effective execution of the planned marketing program within the set deadline
5. Monitor the market with the specific attention on product’s distribution, display, off-take, pricing, product’s condition, to propose appropriate corrective measures
6. Keep up with the economical market situation and competitive activities and propose proper counter action activities if necessary
7. Initiate concept development for new products and continuously identify market opportunities and propose new product development within the company’s objectives & resources, to serve the market need
8. Monitor progress in product launches; identify task success, program setbacks and failures, capture learning for future improvements
9. Work in liaison with advertising agency for proper development of advertising strategy and effectively plan and execute advertising program to achieve the marketing objectives
10. Be conscious of company and division expense and cost, and try to optimize all kinds of expenditures
11. Propose the product cost saving whenever the opportunity arises
12. Effectively plan the production requirement and the consequent optimum inventory level
13. Do the Sales forecast and channel activities to reach the business objectives. Develop sales forecasts based on market demand, Marketing & sale sales support plan, company revenue goals.
14. Prepare the Trade show, Distributor conference, Trade & channel events. Prepare conferences, sales points, sales support tools in new launch projects.
Yêu Cầu Công Việc
1. Degree in Marketing / Business Adminitration / Advertising or related field.
2. At least 7-10 years’ experience in marketing or related field (FMCG is preferable)
3. Preferably from a multinational organization (regional or global presence)
4. Good creative, interpersonal, negotiation, and compromising skills
5. Good planning and management skill.
6. Good analytical, problem-solving skills
7. Good knowledge of written and spoken English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 50
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn GELEXIMCO, tiền thân là Công ty TNHH Xuất nhập khẩu tổng hợp Hà Nội – GELEXIMCO ra đời năm 1993 theo Quyết định của Thủ tướng Chính phủ với vốn điều lệ ban đầu 3 tỷ đồng. Đến nay, GELEXIMCO đã trở thành một tập đoàn kinh tế tư nhân lớn mạnh bậc nhất Việt Nam - có vốn chủ sở hữu 14.500 tỷ đồng; tổng tài sản 52.000 tỷ đồng, tạo công ăn việc làm ổn định cho hơn 10.000 lao động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH, BHYT, bảo hiểm tai nạn theo quy định Luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team Building
- Gala cuối năm và rất nhiều sự kiện thú vị khác
Lịch sử thành lập
- Ngày 09/01/1993, Công ty TNHH Xuất nhập khẩu Tổng hợp Hà Nội (GELEXIMCO) được hình thành theo QĐ của Thủ tướng Chính phủ và UBND TP Hà Nội với vốn điều lệ 2,5 tỷ đồng.
- Ngày 13/06/2001, GELEXIMCO tăng vốn điều lệ lên 50 tỷ đồng. Hợp tác với Tập đoàn LILAMA đầu tư dự án Nhà máy Xi măng Thăng Long với tổng mức đầu tư lên tới 350 triệu đô.
- Năm 2003, Vinh dự đón nhận Huân chương Lao động hạng Ba về thành tích xuất sắc trong công tác, góp phần vào sự nghiệp xây dựng XHCN và bảo vệ Tổ quốc
- Ngày 30/07/2004, vốn điều lệ của Công ty tăng lên 150 tỷ đồng.
- Năm 2007, Chuyển đổi từ loại hình TNHH sang Công ty Cổ phần. Đến thời điểm này, tổng số vốn điều lệ đã tăng lên 1.230 tỷ đồng
- Năm 2008, Vinh dự đón nhận Huân chương Lao động hạng Nhì về thành tích xuất sắc trong công tác, góp phần vào sự nghiệp xây dựng XHCN và bảo vệ Tổ quốc.
- Ngày 30/06/2010, GELEXIMCO tăng vốn điều lệ lên 2.000 tỷ đồng.
- Ngày 7/6/2011, GELEXIMCO chính thức tăng vốn điều lệ lên 6.000 tỷ đồng.
- Năm 2012, Được Nhà nước tặng thưởng Huân chương Lao động hạng Nhất, vì những thành tích xuất sắc trong công tác từ năm 2007 - 2012
- Năm 2017, Top 2 công ty Bất động sản tốt nhất được đánh giá bởi Savills
- Tháng 12/2018, Nhà Máy Nhiệt điện Thăng Long 600 MW chính thức hòa lưới điện Quốc Gia
- Ngày 14/6/2019, Geleximco tăng vốn điều lệ lên 9.600 tỉ đồng
Mission
Đáp ứng tốt nhu cầu khách hàng, nâng cao chất lượng cuộc sống người lao động, tối ưu hóa quyền lợi các chủ sở hữu, phát triển tài năng, vì sự thịnh vượng của đất nước.