Mô tả công việc
■Job Scope
In order to solve our clients' business problems, you will be providing smooth implementation support and proposing ongoing product utilization and workflows.
・Understand the essential needs of customers and plan and execute success plans (onboarding plans, schedules, etc.)
・Support smooth service implementation and operation (implementation meetings with contracting companies, etc.)
・Understand the approver, decision maker, and approval flow, and work autonomously to design scenarios up to the next renewal and reach a renewal agreement
Yêu cầu công việc
■Requirement
Must-haves:
・Uni grads
・25-35years old ,female
・Japanese N1 or Upper N2
・Over 3 years experience as IT communicator or PM or relevant positions
Better
・Experience in structurally breaking down customer work and proposing solutions
・Sales/consulting experience in the IT industry (BtoB SaaS sales, IT consultant, package implementation manager, etc.)
・Experience planning and promoting business improvement using IT
Mindset
Those who can proactively take on challenges with a growth mindset without limiting their own scope of work
・Those who can always think and drive from the customer or user's perspective
・Those who are interested in unknown areas and can create opportunities through proactive activities
・Those who can work with a strong sense of ownership
・Those who have high GRIT (ability to follow through) and can pursue results
■Why it’s good career for IT communicator candidates.
・Because it is our own product, we have the opportunity to propose new features based on customer requests.
・As a Vertical SaaS, we can pursue customer success by delving deeply into our customers' business issues.
・We can provide support as a medium- to long-term project aimed at solving our customers' business issues.
・Because we deploy products to all business areas within the industry as a Vertical SaaS, we can propose a wide range of products as a Customer Success professional, and we can get involved in improving our customers' business from multiple angles (ordering systems, core systems, etc.).
・Because we deploy products to all business areas within the industry as a Vertical SaaS, we can propose a wide range of solutions to our customers' deeper issues as a Customer Success professional, regardless of business area, which is a unique feature of Vertical SaaS.
・You can also pursue a career where you will eventually be responsible for account management for major customers as a Customer Success specialist.
Quyền lợi được hưởng
■Salary :
30 Mil Gross
■Working time: Mon - Fri: 9h00-18h00, Hybrid 1 tuần lên office 1 ngày thứ 6
■Other Benefits:
● Competitive salary package, including full insurance coverage. Annual performance review: twice/ year
● 13th-month salary Bonus
● Remote/ Hybrid working
● 18 days of leave: 12 days of annual leave, 6 days of New Year Leave
● Premium Healthcare Insurance Package starting from day one
Tập đoàn Karofi Holding là nơi tập trung những con người Việt Nam ưu tú và các bạn đồng nghiệp Quốc tế - những con người chuyên nghiệp, năng động, có năng lực và bản lĩnh, luôn sáng tạo, đổi mới và có tinh thần làm việc hăng say vì sứ mệnh: “Bảo vệ, tăng cường sức khỏe và chất lượng sống của mọi người trong môi trường nước và không khí trên hành tinh xanh tươi đẹp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định
- Bảo hiểm sức khỏe,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- trò chơi giải trí
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Karofi Holding là Tập đoàn hàng đầu Đông Nam Á về các sản phẩm máy lọc nước, máy lọc không khí,… và các thiết bị điện gia dụng cao cấp. Được thành lập từ năm 2006, với hơn 15 năm kinh nghiệm thương trường, hơn 2000 sản phẩm mỗi ngày, và 1600 nhân sự toàn cầu, Karofi khẳng định vị thế đi đầu cả thị trường trong nước và quốc tế với các thương hiệu nổi tiếng hàng đầu như: Máy lọc nước Karofi, Livotech, hàng gia dụng Korihome, máy lọc nước biển Purastar,...
Mission
- Với giá trị cốt lõi “Hướng tới khách hàng”, chúng tôi cam kết mang đến một môi trường làm việc hạnh phúc, tập trung vào công việc tạo ra giá trị thực sự vì khách hàng. Song song với việc tạo dựng thương hiệu đáp ứng nhu cầu khách hàng bên ngoài, với 2 giá trị cốt lõi “Đổi mới mỗi ngày” và “Cam kết vượt trội”, Karofi Holding còn có các chính sách Innogen- chính sách thưởng vượt trội cho các ý tưởng đổi mới, các chương trình đào tạo, trao quyền, giúp CBNV phát huy hết khả năng, thỏa sức sáng tạo, học hỏi và luôn hướng tới các thử thách vượt trội.