Mô tả công việc
• Request equipment & related accounts for new hire onboarding.
• Assist in the preparation of regularly scheduled reports.
• Document and follow up on important actions and decisions from meetings.
• Plan meetings and take detailed minutes.
• Update and maintain office policies and procedures.
• Assist in the process of tool issues, raise bugs related to MS Applications
• Check attendance of team members.
• Provide administrative support as needed.
• Assigned task by line manager.
• Available to work fixed night shift 10pm-6am.
Yêu cầu công việc
• Have at 1 year' of experience in administrative services or related fields.
• Diligent, meticulous, proactive, and have a can-do attitude.
• Able to work in a high-pressure environment.
• Degree in business administration or a relevant field is preferred.
• Familiarity with office technology and equipment, including computers, fax machines, scanners, printers, phone systems, etc.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
• Attention to detail and problem-solving skills.
• Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular).
Quyền lợi được hưởng
Annual Health Checkup
Nghỉ phép có lương
20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Máy tính xách tay
Full working equipment will be provided
Xem thêm
Tổng Công ty Cổ phần Thương mại Xây dựng tiền thân là Nhà máy Vật liệu Hà Nội được thành lập từ năm 1961 thuộc Cục Cung cấp Vật tư, Bộ Giao thông Vận tải. Trải qua gần 60 năm hoạt động, Tổng Công ty Cổ phần Thương mại Xây dựng đã có những bước phát triển vượt bậc, trở thành một trong những tập đoàn kinh tế đa ngành hàng đầu tại Việt Nam, hoạt động trong các lĩnh vực Bất động sản; Sản xuất công nghiệp; Năng lượng và các ngành Dịch vụ khác. Đến nay, Tổng Công ty đã có hơn 1,500 cán bộ, công nhân viên tại trụ sở chính ở Hà Nội và các công trường ở Lào Cai, Nghệ An, Quảng Ngãi, TP HCM…
Review WTO
Sếp hay chửi nhân viên, tuy nhiên khi vui sếp sẽ cho nhiều.
Làm việc tại công ty gia đình (fb)
Chậm lương, bộ phận kế toán việc lặt vặt nhiều, thời gian đầu xác định là chỉ ăn và đi xin chữ ký.