Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- JOB DETAILS:
* Customer service (60%): take care service after sales
- Review, make Principal/Salee contracts, NDA, complete Vendor Accreditation forms provided by customers.
- Understand clearly customers' requirements
- Prepare official quotations with information provided by Sales team.
- Receive & follow Sales orders, solve issues to ensure deliver goods to customers on time.
- Monitor shipment status and update delivery schedules to customers.
- Receive customers' forecast and align with SCM team to determine order volume.
- Plan delivery schedules to customers, coordinate with Warehouse team to well prepare delivery procedures for each customer.
- Proactively work with customers for repeated orders.
- Prepare delivery documents, payment documents for EPE/non-EPE customers.
- First window to receive feedbacks from customers, coordinate with related department to resolve issues timely and effectively.
- Make reports
- Other sales support tasks.
* Import-export process (30%):
- Send PO to suppliers.
- Check shipping documents, open import CDs.
- Calculate & compare shipping costs and analyze information to choose the suitable transport option.
- Prepare On-spot export CDs and other documents.
- Check legal methods to reduce import duties and taxes, by using CO/bonded warehouse,...
- Coordinate with Sales/Engineer team to understand clearly about the products and find suitable HS code.
* Other tasks assigned by manager (10%)
Yêu Cầu Công Việc
- JOB REQUIREMENTS:
- Must have: Minimum 1 year of import-export experience and working with Customer.
- Good service mindset to Customers.
- Good English for job (4 skills)
- Having a sense of strong responsibility and time management.
- Bachelor’s degree in Supply Chain, Logistics, Import-Export, Economic or similar field.
- SKILLS and OTHERS:
- Hardworking, Attention to details, High responsible
- Good Microsoft Office skills (excel)
- Good data analysis skills is a plus
- Flexible, Progressive, Energetic
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện:
Opportunities for career progression and development
Team building, internal training frequently - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 8:30 AM - 6:00 PM
- Phúc lợi:
13th month salary + Revenue bonus 1-2 months
100% salary during probation period - Ngày nghỉ: 2 Saturdays/month
- Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Tổng Công ty thành viên thứ 8 trực thuộc Tập đoàn Công nghiệp – Viễn thông Quân đội Viettel. VDS tập trung các mảng lĩnh vực: tài chính số, dịch vụ dữ liệu, thương mại điện tử.
Sự thành lập của Tổng Công ty nhằm tạo nền móng cho quá trình chuyển dịch số, là mảnh ghép hoàn thiện nằm trong chiến lược “Kiến tạo xã hội số” của Tập đoàn Viettel.
Thương hiệu giá trị nhất Việt Nam năm 2019 (4,3 tỷ USD, theo Brand Finance)
Hơn 30 năm kinh nghiệm triển khai công nghệ thông tin tại 11 thị trường quốc tế
110 triệu khách hàng toàn cầu