Mô tả công việc
Customer Service main responsibilities are in “Order to Cash” process from receiving order up to billing including order processing & deliveries, invoicing, cross division communication, handling routine and complex inquiries and complaints.
Responsibilities:
• Receive and proceed all incoming PO and prepare appropriate administration and communication to meet all requirement (price, credit, ATP stock …)...
Yêu cầu công việc
• Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
• Experience in order management and customer service area.
• Has a Diploma / Bachelor’s degree or equivalent.
• Ms. Office.
Quyền lợi được hưởng
Aon Insurance, 3 days sick Leave
15 Days of Annual Leave
Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Tổng Công ty thành viên thứ 8 trực thuộc Tập đoàn Công nghiệp – Viễn thông Quân đội Viettel. VDS tập trung các mảng lĩnh vực: tài chính số, dịch vụ dữ liệu, thương mại điện tử.
Sự thành lập của Tổng Công ty nhằm tạo nền móng cho quá trình chuyển dịch số, là mảnh ghép hoàn thiện nằm trong chiến lược “Kiến tạo xã hội số” của Tập đoàn Viettel.
Thương hiệu giá trị nhất Việt Nam năm 2019 (4,3 tỷ USD, theo Brand Finance)
Hơn 30 năm kinh nghiệm triển khai công nghệ thông tin tại 11 thị trường quốc tế
110 triệu khách hàng toàn cầu