Việc làm Viettel Digital Service

Cập nhật 22/08/2024 16:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Customer Service Specialist
Viettel Digital Service 3.7★
11 đánh giá 43 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
Receive customer feedbacks from US, classify, evaluate and check the validity of related documents to make decision on the refund process;
Daily pulling all supporting documentation; Sales Invoice, Delivery Receipt or Tracking information, Credit Card Slip to complete the package of report;
Daily Contact Corporate Escalations for assistance regarding "Quality, Missing Credit, or Returned items for Credit" disputes as needed;
Create response letter and submit all supporting documentation to Americanepress.com or sending email to related department in term of Visa/ Mastercard/ Discover issue;
Working with other departments in US for solving customer dispute, maintain customer satisfaction;
Update the dispute cases status to Vietnam team leader;
Daily update the data of Power BI.
Receive customer feedbacks from US, classify, evaluate and check the validity of related documents to make decision on the refund process;
Daily pulling all supporting documentation; Sales Invoice, Delivery Receipt or Tracking information, Credit Card Slip to complete the package of report;
Daily Contact Corporate Escalations for assistance regarding "Quality, Missing Credit, or Returned items for Credit" disputes as needed;
Create response letter and submit all supporting documentation to Americanepress.com or sending email to related department in term of Visa/ Mastercard/ Discover issue;
Working with other departments in US for solving customer dispute, maintain customer satisfaction;
Update the dispute cases status to Vietnam team leader;
Daily update the data of Power BI.Yêu Cầu Công Việc
1. Education
Bachelor's Degree in Finance & Accounting/ Business Administration/ English Language, etc.;
2. Experience:
1-2 years of experience in customer care and support
3. Skills and Abilities
Fluent English communication;
Honesty, integrity, reliable and hard working;
Numerate, analytical, logical mindset;
Good communicating and negotiating skills;
People-oriented, fast-changing and multi-tasking ability;
Strong problem-solving skill;
Strong using Excel and common office software applications skill is a plus.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Viettel Digital Service Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Keangnam Hanoi Landmark Tower, Phạm Hùng, Mễ Trì, Nam Từ Liêm

Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service

Tổng Công ty thành viên thứ 8 trực thuộc Tập đoàn Công nghiệp – Viễn thông Quân đội Viettel. VDS tập trung các mảng lĩnh vực: tài chính số, dịch vụ dữ liệu, thương mại điện tử.

Sự thành lập của Tổng Công ty nhằm tạo nền móng cho quá trình chuyển dịch số, là mảnh ghép hoàn thiện nằm trong chiến lược “Kiến tạo xã hội số” của Tập đoàn Viettel.

Thương hiệu giá trị nhất Việt Nam năm 2019 (4,3 tỷ USD, theo Brand Finance)

Hơn 30 năm kinh nghiệm triển khai công nghệ thông tin tại 11 thị trường quốc tế

110 triệu khách hàng toàn cầu


Review Viettel Digital Service

3.7
11 review

Những nghề phổ biến tại Viettel Digital Service

Bạn làm việc tại Viettel Digital Service? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Viettel Digital Service

Viettel Digital Service

Click để đánh giá