Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
This role will support our International market with below tasks:
- Source with vendors for appointed products.
- Deal trade term, payment term with vendors/forwarders.
- Liaise with shipping/courier services companies to handle shipments internationally and domestically.
- Review, make Principal/Sales contracts, NDA; complete Vendor Accreditation forms provided by customers.
- Compute RFQ as required by Sales team.
- Receive & fulfill Sales orders, solve issues to ensure delivery of goods to customers on time.
- Monitor shipment status and update delivery schedules to customers.
- Receive customers' forecasts and align with SCM team to determine order volume.
- Study destination countries’ Customs law, advise Sales team on the most efficient logistics route to optimize costs.
- Proactively work with customers for repeated orders.
- First window to receive feedback from customers, coordinate with related department to resolve issues timely and effectively.
- Brainstorming, testing, and executing new processes to enhance delivery service.
- Coordinating with Accounting - Finance team to follow up invoices and cash-flows.
- Make reports.
- Other sales support tasks.
Yêu Cầu Công Việc
- Background in foreign trade or import/export.
- Ability to prioritize and think critically during busy workflow periods.
- Comfortable working in a role requiring regular interactions with various employees within the company.
- Proficient in English (especially Speaking and Listening skill – daily working with foreign partners).
- Good PC skills in MS office (Excel, Word, PP).
- Having a sense of strong responsibility and time management.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 10 Tr - 20 Tr VND
Tổng Công ty Dịch vụ số Viettel - Viettel Digital Service
Tổng Công ty thành viên thứ 8 trực thuộc Tập đoàn Công nghiệp – Viễn thông Quân đội Viettel. VDS tập trung các mảng lĩnh vực: tài chính số, dịch vụ dữ liệu, thương mại điện tử.
Sự thành lập của Tổng Công ty nhằm tạo nền móng cho quá trình chuyển dịch số, là mảnh ghép hoàn thiện nằm trong chiến lược “Kiến tạo xã hội số” của Tập đoàn Viettel.
Thương hiệu giá trị nhất Việt Nam năm 2019 (4,3 tỷ USD, theo Brand Finance)
Hơn 30 năm kinh nghiệm triển khai công nghệ thông tin tại 11 thị trường quốc tế
110 triệu khách hàng toàn cầu