Trường Quốc Tế Blue Ridge ★ 1.0

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Trường Quốc tế
Giáo dục / Đào tạo
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Trường Quốc Tế Blue Ridge

Giáo dục
Tài chính - Kế toán
Chăm sóc sức khỏe
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật

Việc làm Trường Quốc Tế Blue Ridge

Cập nhật 17/01/2025 15:16
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Trường Quốc Tế Blue Ridge
Head of Marketing
Trường Quốc Tế Blue Ridge 1.0★
1 đánh giá 53 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Position Overview:

On behalf of our client, We are seeking a visionary and dynamic Marketing Director to lead marketing initiatives and propel the brand to the number one position in Vietnam’s payment and cashback market. The ideal candidate will possess a unique blend of strategic vision, innovative thinking, and deep market understanding to make Company the go-to solution for Vietnamese consumers.



Key Responsibilities:

1. Drive Strategic Vision and Market Leadership

  • Develop and execute a forward-thinking marketing strategy that positions as a leader in payment trends.
  • Anticipate and adapt to market changes, integrating emerging technologies to enhance user experience.
  • Continuously explore and implement innovative service models to differentiate the brand and maintain competitive advantage.

2. Leverage and Optimize Competitive Advantages

  • Analyze and capitalize on Company’ strengths, such as diverse cashback capabilities and an extensive partner network.
  • Ensure marketing efforts are focused on optimizing resources and driving growth through existing advantages.
  • Avoid resource dispersion by maintaining a sharp focus on high-impact initiatives.

3. Build a Strong, Locally Resonant Brand

  • Establish brand name as a trusted, leading payment solution for Vietnamese users.
  • Highlight core value of customer-centricity, creating a sustainable market differentiation.

4. Expand Ecosystem Partnerships and Influence

  • Develop and nurture a robust ecosystem of partners, ranging from major brands to small businesses.
  • Design diverse collaboration strategies to embed Company deeply into everyday life in Vietnam, expanding its presence across dining, shopping, and other services.
  • Strengthen customer loyalty and brand recall through increased coverage and relevance.

5. Foster an Innovative, Data-Driven Marketing Team

  • Build and lead an agile, innovation-focused marketing team.
  • Promote a culture of experimentation and data-driven decision-making to optimize campaigns and drive sustainable growth.
  • Implement effective strategies that achieve market dominance without unnecessary expenditure.

6. Maximize Resource Utilization for Marketing Investment

  • Utilize social capital and resources generated from transactions to reinvest in marketing activities.
  • Optimize existing channels, including POSM, partner stores, and apps, for cost-effective and impactful campaigns.
  • Ensure every marketing effort is goal-oriented and delivers high ROI with minimal costs.

7. Build Broad Community Connections and Influence

  • Cultivate extensive relationships with the business community, partners, and media in Vietnam.
  • Enhance brand visibility and credibility across mainstream and community channels.
  • Amplify the reach and trust to ensure widespread user adoption.



Qualifications:
  • Proven track record in leading marketing strategies and delivering results in the payment, fintech, or related industries.
  • Strong understanding of the Vietnamese market and consumer behavior.
  • Expertise in brand building, storytelling, and creating emotional connections with customers.
  • Experience in leveraging data analytics for decision-making and campaign optimization.
  • Exceptional leadership and team-building skills, with a focus on fostering innovation.
  • Strong networking abilities with partners, businesses, and media channels in Vietnam.
  • Strategic mindset with the ability to adapt quickly to changing market dynamics.


Khu vực
Báo cáo

Trường Quốc Tế Blue Ridge
Trường Quốc Tế Blue Ridge Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Blue Ridge International School (BRIS) là hệ thống giáo dục cung cấp dịch vụ giáo dục hệ đơn ngữ, với phương châm mang đến một nền "Giáo dục cho công dân toàn cầu".
Với khung chương trình học thuật dựa trên và được tuỳ chỉnh theo chuẩn giáo dục Common Core của Hoa Kỳ và chương trình tiểu học quốc tế Fieldwork của Anh Quốc, sứ mệnh giáo dục của BRIS là cung cấp cho trẻ một môi trường học được thiết kế gần giống nhất với môi trường học thuật quốc tế, và hỗ trợ trẻ theo kịp dù có chênh lệch về ngôn ngữ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chính sách như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch trong nước và nước ngoài 
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
  • Xây dựng đội ngũ (team building)

Lịch sử thành lập

  • 2019: Công ty được thành lập

Mission

  • Duy trì kỹ năng quản lý và hệ thống kiểm soát chất lượng để nhận được sự quan tâm của bạn là một trong những mục tiêu hàng đầu của chúng tôi.

Review Trường Quốc Tế Blue Ridge

1.0
1 review

16/01/2024
Giáo viên tiếng Anh tại Hồ Chí Minh

Sếp quản lý học thuật không biết giải quyết vấn đề, bị nhân viên cô lập. Đồng nghiệp chèn ép, giả tạo, bè phái, thị phi và dìm nhau

Những nghề phổ biến tại Trường Quốc Tế Blue Ridge

Bạn làm việc tại Trường Quốc Tế Blue Ridge? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trường Quốc Tế Blue Ridge

Trường Quốc Tế Blue Ridge

Click để đánh giá