Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Manage and develop an organization's BI strategy including working with senior management to identify business goals and objectives and then designing and implementing a BI solution that meets those goals.
- Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
- Stay up-to-date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
- Educate stakeholders to understand concept of business intelligence services.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Business Administration, Information Technology, Data Sciense, Business Intelligence, Consultant or a related field.
- At least 2 years of experience as a Technical Sales/ Pre-sale/ Business Development with proven business intelligence projects implementing to external clients.
- Good command of English communications skills (speaking, listening, reading, and writing).
- Understanding of business intelligence concepts and solutions.
- Aptitude to learn and understand new and emerging technologies.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: - Monday – Friday and Bi-weekly Saturday, from 8AM - 5PM.
- Phúc lợi:
- Promotion opportunities.
- Periodical bonus: twice/year.
- Salary increase: once/year.
- 13th-month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities. - Lương: 25 Tr - 30 Tr VND
Năm 2006, Công ty Cổ phần Golf Việt Nam (VINAGOLF) hoàn thành cổ phần hóa và đi vào hoạt động với vốn điều lệ 130 tỷ đồng, đánh dấu mốc đầu tiên trong quá trình hình thành và phát triển của Ngành Du lịch TTC với thương hiệu TTC Hospitality. Trải qua 16 năm hình thành và phát triển, TTC Hospitality sở hữu hệ sinh thái khép kín Lưu trú - Vui chơi - Ẩm thực - Lữ hành trải dài khắp cả nước cũng như tại Vương quốc Campuchia. Năm 2022, ngành du lịch Việt Nam tái khởi động sau khi dịch Covid-19 được kiểm soát về cơ bản cũng là cột mốc TTC Hospitality bước vào tuổi 16 trăng tròn với những cơ hội mới và thách thức mới.