Việc làm TTC Hospitality

Cập nhật 23/11/2024 14:04
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
TTC Hospitality
Business Development Manager
TTC Hospitality
122 việc làm 10 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 2000 - 2500 USD
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Malaysia

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Description: Business Development Manager (Sales & Marketing Manager)
Industry: Personal Care & Beauty Products
Market: Malaysia

Main Responsibilities:

Business Development in the Malaysian Market

  • Establish and maintain relationships with retail partners and key chains such as Guardian Malaysia.
  • Develop online sales channels such as Shopee and TikTok Shop, manage marketing activities on these platforms to optimize revenue.
  • Assess new business opportunities and propose strategies to reach target customers and expand market share in Malaysia.
  • Analyze the market, study consumer trends, and competitive products to formulate relevant business strategies.

Sales & Marketing Strategy

  • Collaborate with cross-functional teams to design and execute promotional programs, product launch events, and sales-boosting activities across channels.
  • Manage and develop the sales team, plan targets, supervise and optimize sales performance.
  • Work closely with product and marketing teams in Vietnam & lead Malaysia team to create content and campaigns tailored to local preferences and culture.

Brand Building and Social Media Activities

  • Develop branding strategies to enhance brand awareness in the Malaysian market, especially on social media platforms.
  • Manage social media activities, including content, advertising, and engagement on main channels such as Facebook, Instagram, and TikTok.
  • Plan and execute influencer marketing activities, collaborating with suitable KOLs/KOCs to promote products.
  • Measure, analyze, and report on the effectiveness of branding and marketing campaigns across different platforms, recommending improvements where necessary.

Yêu Cầu Công Việc

Job Requirements:

  • Experience: Minimum of 3-5 years in a similar role within the personal care, beauty, or FMCG industry. Experience in developing international markets is an advantage.

Skills:

  • Strong business development skills, with the ability to establish and maintain good relationships with partners.
  •  Leadership and team management skills, along with efficient management of sales channels.
  •  In-depth knowledge of e-commerce platforms like Shopee, TikTok, and social media channels.
  •  Strategic thinking with a proven ability to build and implement effective marketing campaigns.
  •  Language: Proficient in English, with strong communication skills for an international environment.

Benefits:

  • Professional, creative working environment, training to improve skills during work, many opportunities to assert yourself and advance in your career.
  • Total income: from $2,000 - $2,500 (bonus and salary increase based on work performance, monthly evaluation, monthly bonus based on ability)
  • You can return to Vietnam 4 times a year
  • Receive housing allowance for travel and accommodation expenses (for Vietnamese from Vietnam)
  • Provided laptops and other working equipment,...
  • Enjoy full social benefits.
  • Holiday and New Year bonuses according to regulations
  • Internal purchasing policy specifically for employees.
  • Excellent individuals and excellent managers will have their own bonus levels.
  • Attractive income, worthy of energy, bonus based on work performance.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 2,000 - 2,500 USD
Khu vực
Báo cáo

TTC Hospitality
TTC Hospitality Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
253 Hoàng Văn Thụ, Phường 2, Quận Tân Bình

Năm 2006, Công ty Cổ phần Golf Việt Nam (VINAGOLF) hoàn thành cổ phần hóa và đi vào hoạt động với vốn điều lệ 130 tỷ đồng, đánh dấu mốc đầu tiên trong quá trình hình thành và phát triển của Ngành Du lịch TTC với thương hiệu TTC Hospitality. Trải qua 16 năm hình thành và phát triển, TTC Hospitality sở hữu hệ sinh thái khép kín Lưu trú - Vui chơi - Ẩm thực - Lữ hành trải dài khắp cả nước cũng như tại Vương quốc Campuchia. Năm 2022, ngành du lịch Việt Nam tái khởi động sau khi dịch Covid-19 được kiểm soát về cơ bản cũng là cột mốc TTC Hospitality bước vào tuổi 16 trăng tròn với những cơ hội mới và thách thức mới.

Những nghề phổ biến tại TTC Hospitality

Bạn làm việc tại TTC Hospitality? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TTC Hospitality

TTC Hospitality

Click để đánh giá