Mô tả công việc
- Create many creative and effective storewide campaigns;
- Plan and analyze assortment for different channels and customer groups and propose activities.
- Work with related Departments to create promotion scheme every month, every campaign
- Control and ensure that POSMs will be delivered to all stores on time to ensure continuous improvements.
- Based on current market analysis develop attractive Merchandising Concepts and Planograms;
- Work closely with supplier to produce POSM and check quality;
- Survey market & Report of stores, competitors;
Yêu cầu công việc
- Eager to learn and develop.
- A strong sense of aesthetic product presentation and creativity.
- Positive, self- motivated and proactive.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Proficient in English.
- Experience in Visual Merchandising, Retail Marketing, POSM Design and Development, And Supervising Field Marketing Resources.
- Strong analytical and planning skills.
- Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or a related field.
- Passionate about products and processes creative talent.
- Ability to work independently and collaboratively across functions (particularly with the Sales department).
- At least 1 year of proven experience in a similar role, ideally with the FMCG industry.
Quyền lợi
- Employee benefits are provided in accordance with Vietnamese labor law.
- Attractive salary and benefits package, with salary negotiable based on experience and qualifications.
- Comprehensive on- the- job training.
- Professional and dynamic working environment.
- Personalized Skill and Competence Development programs to help you grow professionally.
- Opportunities to participate in team- building activities and company events.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-10 22:05:02
Năm 2006, Công ty Cổ phần Golf Việt Nam (VINAGOLF) hoàn thành cổ phần hóa và đi vào hoạt động với vốn điều lệ 130 tỷ đồng, đánh dấu mốc đầu tiên trong quá trình hình thành và phát triển của Ngành Du lịch TTC với thương hiệu TTC Hospitality. Trải qua 16 năm hình thành và phát triển, TTC Hospitality sở hữu hệ sinh thái khép kín Lưu trú - Vui chơi - Ẩm thực - Lữ hành trải dài khắp cả nước cũng như tại Vương quốc Campuchia. Năm 2022, ngành du lịch Việt Nam tái khởi động sau khi dịch Covid-19 được kiểm soát về cơ bản cũng là cột mốc TTC Hospitality bước vào tuổi 16 trăng tròn với những cơ hội mới và thách thức mới.