Mô tả công việc
- Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) and guest supplies and printings are fully aligned with the hotels positioning and brand.
- Assist in the implementation of marketing programs through magazine advertising, direct mail, trade shows, sales manuals, website, etc.
- Copywriting of press releases, ad copy, etc.
- Proofreading all marketing materials.
- Monitor competitors’ activities and promotions.
- Handle requests for samples and literature.
- Communicate effectively with staff and external support vendors.
- Assist in the management and update of website.
- Assist in keeping Sales Manual current in paper and electronic form.
- Assist to plan and organize hotel CSR programs when necessary.
- Maintain advertising files – correspondences, press releases, magazine advertising, etc.
Quyền lợi được hưởng
- 13th salary;
- Seniority bonus
- Social Insurance contribution on full salary;
- Periodic health checking; Sun Care Insurance;
- Free ticket for entertainment in Bana Hills, Asia park...;
- Discount for all services of Accor
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree/ Diploma in Marketing
- At least 1 years of relevant experience
- Strong proofreading, grammar, and copywriting skills
- Excellent communication skills, both written and oral
- Excellent English written and verbal communication skills
- Be proactive, creative and innovative
- Be very proficient in Microsoft applications
Yêu cầu hồ sơ
- Professional diploma/certificate
- Curriculum vitae in Vietnamese certified by local People’s Committee
- ID card
You can submit application via Hoteljob or to email Thuydung.NGUYEN(acòng)accor.com
You also can submit hard copy application to security staff at basement of Novotel hotel. Address 36 Bach Dang St., Hai Chau Dist., Danang.
Năm 2006, Công ty Cổ phần Golf Việt Nam (VINAGOLF) hoàn thành cổ phần hóa và đi vào hoạt động với vốn điều lệ 130 tỷ đồng, đánh dấu mốc đầu tiên trong quá trình hình thành và phát triển của Ngành Du lịch TTC với thương hiệu TTC Hospitality. Trải qua 16 năm hình thành và phát triển, TTC Hospitality sở hữu hệ sinh thái khép kín Lưu trú - Vui chơi - Ẩm thực - Lữ hành trải dài khắp cả nước cũng như tại Vương quốc Campuchia. Năm 2022, ngành du lịch Việt Nam tái khởi động sau khi dịch Covid-19 được kiểm soát về cơ bản cũng là cột mốc TTC Hospitality bước vào tuổi 16 trăng tròn với những cơ hội mới và thách thức mới.