Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Receptionist tasks:
- Receiving incoming telephone calls, documents and transfer to related person. Sending documents, courier when needed. Arrange and control the meeting rooms.
- Welcome visitors warmly, make sure they are comfortable, instruct them to meet people.
- Ensure knowledge of staff movements in and out of the organization.
Admin tasks:
- Make sure the office runs smoothly, work with suppliers to get the best rate, and solve the problems if any (phone, taxi, electricity, drinking water, stationery, express service DHL, TNT, EMS, 247, hotel, air ticket, printing, healthcare service, office flower, office cleaning, etc…)"
- Payments: process all the payments on time (including monthly payments and other necessary payments)
- Booking: hotel, air ticket, team lunch/ dinner/party.
- Apply for visa: VOA for guests, Business / Tourist visa for expats.
- Maintain accurate labor records for foreign experts working in Vietnam (including Work Permits and Temporary Residence Cards)
- Arrange for visiting plan for guests (pick up, transportation, accommodation…)
- Order beverages and food for guests and expats when needed.
- Support all the ex-pats and co-workers (HCM, Long An, Bien Hoa, Di Linh, Buon Me Thuot, Quy Nhon, Gia Lai) if any.
- In charge of Zoom meeting
- Other ad-hoc jobs assigned by managers.
Internal Communication tasks:
- Develop and execute plans for internal communication activities, ensuring requests and managing funding for these initiatives. This includes organizing quarterly Employee of the Month celebrations, birthday events, and major holiday festivities throughout the year.
- Disseminate event information through common communication channels to ensure all employees are informed.
Yêu Cầu Công Việc
Education: Graduated with a College or University degree in fields such as Human Resources, Social Sciences, English language, or Business Administration; however, this is not a mandatory requirement.
Experience: At least 1 year of working experience in HR & Admin, General affair field is preferred.
Key Behavioral/ Leadership Competencies: Strong problem-solving skills and a proactive attitude towards learning and development/Energetic, self-motivated, and enjoying the challenge
Key Soft Skills: English skills: Business English fluency/Proficient in using Microsoft Office applications (Excel, PPT).
Key Technical Competencies: Strong organizational skills with the ability to manage multiple tasks and priorities effectively.
Other Priority Competencies/Skills: Excellent communication and negotiation skills, both verbal and written/Have good ethics and self-discipline
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 8 Tr - 10 Tr VND
Thẩm mỹ viện Kangnam thành lập và được Bộ Y tế cấp phép hoạt động vào ngày 15/11/2011 trên thành phố Hà Nội. Ngay từ những ngày đầu, Thẩm mỹ viện Kangnam đã thu hút nhiều khách hàng quan tâm và đến làm đẹp. Tại Kangnam, hàng loạt các quý khách hàng đã được hưởng thụ sự chăm sóc tận tâm, được đáp ứng mọi yêu cầu đưa ra và được nhận những gói dịch vụ thẩm mỹ an toàn, hiện đại.
Vào tháng 11/2015, Thương hiệu Bệnh viện thẩm mỹ Kangnam có mặt chính thức tại thành phố Hồ Chí Minh và đã trở thành Bệnh viện thẩm mỹ Hàn Quốc đầu tiên tại Việt Nam. Năm 2017 Thương hiệu Bệnh viện Thẩm mỹ Kangnam lọt Top 5 Bệnh viện thẩm mỹ uy tín được Sở y tế thành phố Hồ Chí Minh công bố là Bệnh viện đáp ứng nhu cầu làm đẹp chất lượng cao và an toàn chuẩn quốc tế. Đến ngày 20/12/2020, Bệnh viện thẩm mỹ Kangnam Sài Gòn đã chính thức hoạt động tại địa chỉ: 666 Cách Mạng Tháng Tám, Quận Tân Bình (TP.HCM). Bệnh viện được xây dựng quy mô lớn theo tiêu chuẩn 5 sao Hàn Quốc, nhằm mang đến dịch vụ thẩm mỹ đẹp chuẩn Hàn Quốc ngay tại Việt Nam. Trong khi đó, Bệnh viện thẩm mỹ Kangnam Hà Nội (tiền thân của thẩm mỹ viện Kangnam Hà Nội) chính thức đi vào hoạt động ngày 17/12/2017. Trở thành một trong những bệnh viện thẩm mỹ đạt chứng nhận hệ thống quản lý chất lượng quốc tế ISO 9001:2008 đầu tiên tại Việt Nam.