Mô tả công việc
Job Summary – (Role Summary)
Assist Outlet Manager and Superviosr to deliver quality service and consistency.
Adhere concerning to FSMS/HACCP, health, safety, or other compliance requirements, as well as brand standards and policies and procedures.
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
Deliver Food and Beverage service of high standard and in accordance with departmental standards and procedures
Assist in developing departmental standards and procedures to promote salesmanship, beverage creativity and profit
Communicates to his/her superior any difficulties, guest comments and other relevant information
Assist in delivering daily briefings and attends other Food and Beverage meetings as scheduled
Assist in delivering prepared training sessions in line with a departmental monthly calendar and track progress of the team on a training matrix
Prepares for service by ensuring the department’s readiness
Carries out effective service by ensuring all staff are aware of their role and knowledge of products
Carries out effective beverage service
Patron care standards are adhered to
Cellar operations are carried out including
Take appropriate action to resolve guest complaints at the time of the issue with outcomes communicated to the outlet manager.
Requisition bar items according to bar stocks
Assist ongoing coaching and training
Complete spillage report and submit to Supervisor/Manager at the Conclusion of each shift
Assist on the promotional material which is aimed at increasing revenue, covers and profit for the Bar with the approval of the Manager
Closely monitors the outlet flow and proposes ideas to increase table turn over and increase overall outlet capability.
Is personally available to assist any area of the hotel as required if available to do so
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )
- Uniform / Đồng phục
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )
- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc
- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm
- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật
- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI
- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm
- International working environment with many Expatriates
Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
-Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI
Yêu cầu công việc
-Thorough knowledge of F&B and customer service
-Ability to interact with customers, colleagues
Problem solving, reasoning, motivating, organizational.
Communication English
Graduated from Vocational/College/University preferably in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
2 years related experience preferably in international 4-5 star hotel/resort.
Waiter/Waitress with good background will be considered to interview.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume in English / Vietnamese.
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
KATINAT – HÀNH TRÌNH CHINH PHỤC PHONG VỊ MỚI
Katinat không ngừng theo đuổi sứ mệnh mang phong vị mới từ những vùng đất trứ danh tại Việt Nam và trên thế giới đến khách hàng.
Giấy chứng nhận Đăng kí kinh doanh số 0316612746 do Sở kế hoạch và đầu tư. Thành phố Hồ Chí Minh cấp ngày 27/11/2020.