Mô tả công việc
Job Description
Sales Planning:
Build own sales plan and list of potential clients, including quarterly, monthly, and weekly sales plans.
Conduct research to identify new business opportunities to achieve sales targets.
Sales Execution:
Manage effectively the sales process through prospect development, proposal, presentation and closing negotiations to achieve company goals.
Build and maintain strong relationships with clients.
Conduct research and build effective approach strategies for each strategic client.
Collect intelligence related to the demand, market, and competitors through daily activities to continuously upgrade the strategies and share insight to other teams within the vertical (e.g. Product teams, Account team, etc.)
BD program optimization:
Share constructive feedback to the managers/directors to continuously improve the BD process.
Support the managers to build and upgrade sales materials (e.g. Sales script, Email templates, Communication flows, etc.)
Job Requirements
Skills & Knowledge & Qualification
Strong client service mindset, always put the client first
Excellent analytical and presentation skills with sufficient business acumen & marketing sense.
Having knowledge of website development, SEO, and e- commerce is a plus
Driven, self- motivated, can- do attitude, bring optimism and positive energy to the team
Strong commitment to business growth with strong influencing, persuading and project management skills.
Minimum of 2 years of successful sales experience in professional B2B environments, preferred experience in the digital marketing agency field.
Willing to learn and challenge yourself to step out of your comfort zone
Strong relationship and networking skills
Strong problem solving and research skills
Strong interpersonal, communication, persuasion, analytical and management skills
PMAX- er Identification
Client Impact: Everything we do is ultimately to deliver real client impact and value.
Innovation: Innovation is to drive change and innovative new ideas to create more values for clients, teams and society.
Teamwork and fun: Teamwork and fun is the cooperative and collaborative effort of a team to achieve a common goal or to complete a task, and trying to build a joyful & enjoyable atmosphere for everyone.
Extreme ownership: Extreme Ownership is the practice of owning everything in your world, to an extreme degree. Think of yourself as the owner of the company. It means you are responsible for not just those tasks which you directly control, but for all those that affect whether or not your task is successful.
People development: People development is to attract, develop, and retain the most talented people. Development is a responsibility, not a choice, of both the individual as well as the organization.
Integrity: Integrity is to be honest and show a consistent and uncompromising adherence to what is right, even if it is at our own cost.
Benefits
Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th- month salary
Annual health check- up and Healthcare Insurance PVI for all employees
Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year…)
Insurance as full salary (SHUI)
Other staff welfare allowances.
Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall.
Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
15 paid leaves per year
Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-17 01:40:02
C.P. Việt Nam là công ty thành viên của Tập đoàn Charoen Pokphand (C.P. Group, thành lập năm 1921 tại Bangkok, Thái Lan), hoạt động kinh doanh đa ngành trong lĩnh vực nông nghiệp và chế biến thực phẩm.
Công ty Cổ phần Chăn nuôi C.P. Việt Nam hoạt động trong lĩnh vực công nông nghiệp thực phẩm, với mô hình khép kín 3F Plus: Feed (hạt giống và thức ăn chăn nuôi, thức ăn thủy sản), Farm (con giống và trang trại chăn nuôi), Food (chế biến và phân phối thực phẩm), đặc biệt là “Plus” (phát triển bền vững, truy xuất nguồn gốc, và thân thiện với môi trường).CP Việt Nam luôn tâm huyết trong việc hợp tác với nông dân Việt Nam phát triển một nền chăn nuôi công nghiệp hiện đại và bền vững để sản xuất thực phẩm an toàn cho người tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH theo quy định của Luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Tổ chức sinh nhật cho nhân sự
Lịch sử thành lập
- Năm 1921, Tập đoàn Charoen Pokphand (C.P. Group) thành lập tại Bangkok, hoạt động kinh doanh đa ngành trong lĩnh vực nông nghiệp và chế biến thực phẩm. C.P. Việt Nam là công ty thành viên của Tập đoàn Charoen Pokphand.
- Năm 1988, C.P. Group mở văn phòng đại diện tại TP. Hồ Chí Minh.
- Năm 1993, thành lập Công ty TNHH Chăn Nuôi C.P. Việt Nam (C.P. Việt Nam Livestock Co.,Ltd) và xây nhà máy sản xuất thức ăn chăn nuôi tại Khu Công nghiệp Biên Hòa 2, TP. Biên Hòa, tỉnh Đồng Nai, đồng thời là trụ sở chính của Công ty cho tới ngày nay.
- Năm 2009, Công ty TNHH Chăn Nuôi C.P. Việt Nam hợp nhất với Công ty TNHH Charoen Pokphand Việt Nam thành Công ty Cổ phần Chăn nuôi C.P.Việt Nam (C.P. Vietnam Livestock Corporation)
- Năm 2011, tên tiếng Anh của công ty được đổi thành C.P. Vietnam Corporation.
- Năm 2020, C.P. Việt Nam đã khánh thành và đưa vào hoạt động tổ hợp nhà máy chế gà xuất khẩu hiện đại nhất Đông Nam Á với công suất 1.000.000 con/ tuần, tương đương 50 triệu con/ năm
Mission
- Đối với công ty: Xây dựng doanh nghiệp lớn mạnh, kinh doanh có lợi nhuận và bền vững nhằm xây dựng lòng tin cho nhà đầu tư và cổ đông.
- Đối với khách hàng: Đem lại sự thành công cho khách hàng bằng cách phục vụ khách hàng một cách chân thành, trung thực và công bằng.
- Đối với nhân viên: Phát triển và khuyến khích nhân viên các cấp trở thành người giỏi, người tốt theo giá trị cốt lõi của tổ chức, bao gồm cả việc quan tâm chăm sóc nhân viên được hạnh phúc và thu nhập tốt.
- Đối với xã hội: Có trách nhiệm với xã hội thể hiện qua việc sản xuất hàng hoá có chất lượng, sạch, an toàn và thân thiện với môi trường, đồng thời góp phần vào các hoạt động đền ơn đáp nghĩa Tổ quốc (CSR).
Review Công ty Cổ phần Chăn nuôi C.P. Việt Nam
Nơi làm việc thoải mái, đồng nghiệp hòa đồng, quản lý công bằng (ID)
Môi trường làm việc tốt nhưng lương và các chế độ không tốt (ID)
Môi trường làm hòa đồng, thân thiện, có khả năng phát triển (ID)