Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Send English CV
- Job description
· Follow up with Headquarter (HQ) to update Weekly UPR Shipping Schedule for Sales team.
· Review, comment on Domestic Sales Contracts and track file.
· Participate in drafting processes and ISO documentation with SS Manager.
· Update weekly Overdue Payment Reminder to UPR Sales team, send email reminder to bad debt customers every week and work with Debt Trading/ Insurance Companies.
· Attend Weekly and Monthly Pre S&OP Meeting with Sales and cross-functional team, and record MoM.
· Coordinate with specific customers regarding delivery schedule, send COA, necessary documents to customers.
· Verify Documents for Trade Credit Insurance (FY 2025)
· Create Delivery Request, record Customer Complaint Forms (CCF) for UPR disposal items.
· Work with consulttant law company for any issues that arise and check monthly timesheet.
· Coordinate with all related depts to solve issues, logistics & quality controlling.
· Handle Office Admin tasks:
- Make Purchase Request, Payment Request.
- Monitor Daily Car Operation Schedule.
- Make Monthly Timesheet for HCM Office Cleaner.
- Communicate with the landlord for all issues.
· Any other duties as assigned by line Managers.
· Able to handle multitasking independently.
· Provide back up support for tasks from team members.
- Measurement / Key Performance Indicators
· High service quality for internal and external customers (respond time, flexibility).
· Compliance with processes, procedures, and tools.
Yêu Cầu Công Việc
- Education level:
- Mandatory:
· Graduated from Universities in relevant fields of Accounting, IT
· Must be Proficient in Excel and English, both speaking and writing.
- Desirable:
· Prefer candidates from MNC Chemical companies.
2. Experience
- Mandatory:
· Have Experience and knowledge related to Accounting, IT
· Age: 25-30
· At least 03-08 years of experience in Sales Support team.
· Gender: Female/ Male (Male is priority)
- Desirable:
· Have experience in data processing skill, knowledge in reviewing Sales Contracts, processes and ISO documentation….
· Propose testing Excel skills for any candidate without an accounting background.
3. Functional / Technical, Operational, Managerial and Leadership Know How
- Mandatory:
· Good practice of Microsoft Office tools, especially Excel and ERP software knowledge
· Excellent communication & coordination skills
· Highly developed sense of integrity and commitment to Customer Satisfaction
· Exceptional time-management/organizational and prioritising skills
· Sense of responsibility, teamwork, motivated and ambitious
- Desirable:
· Technical and commercial understanding
· Ability to make decisions/Sense of urgency
· Motivating and inspiring
· Willing to learn and develop within the company structure
* BENIFITS:
- Increase salary once a year, 13th salary, probation time is 90% gross salary
- Full participation in insurance & support 24/24 accident insurance for staff
- Other benefits: birthday, wedding, funeral, maternity, children, company founding day, monthly milk for employees, seniority (10 years, 20 years)
- To participate in training courses to improve qualifications
- Other activities and gifts from AK VINA Union
* WORKTIME: 7h30~17h30, Monday - Friday (Saturday & Sunday off)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần Hoàng Sơn 1 được thành lập vào năm 2002, là một doanh nghiệp uy tín trên trường quốc tế có trụ sở và nhà máy chế biến hạt điều tại Binh Phước – thủ phủ cây điều Việt Nam , sản phẩm của Cty được xuất khẩu đến hơn 40 quốc gia trên thế giới. Công ty cổ phần Hoàng Sơn 1 hiện đang áp dụng hệ thống quản lý sản phẩm theo tiêu chuẩn BRC và ISO 22000. Điều nhân được xuất khẩu vào thị trường Mỹ, EU, Nhật, Úc, LB Nga, Trung Đông, Trung Quốc,… Trong năm 2021, Công ty sẽ khánh thành đưa vào hoạt động nhà máy chế biến Thực phẩm Hoàng Sơn Food với công suất 100 containers/ tháng. Nhà máy Hoàng Sơn Food tọa lạc tại thành phố mới Bình Dương với diện tích 6ha, được xây dựng theo mô hình hiện đại, đáp ứng các yêu cầu khắt khe về VSATTP theo tiêu chuẩn Quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
- Trong năm 2021, Công Ty Cổ Phần Hoàng Sơn 1 sẽ đưa nhà máy Hoàng Sơn chuyên về rang chiên các loại hạt và đóng gói với công suất 100 container /tháng đi vào hoạt động. Nhà máy Hoàng Sơn tọa lạc tại Bình Phước với diện tích 6ha, được xây dựng theo mô hình hiện đại, đáp ứng được các yêu cầu khắt khe về vệ sinh an toàn thực phẩm theo tiêu chuẩn quốc tế.