Mô tả công việc
- Online sale management
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior - Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses - Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Build and promote team work spirit - Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using - Other duties
- Opening & closing Store
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Teamwork skill: Actively promote team work
- Leadership: Acting leadership by example
- Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment, dynamic.
- Opportunities for advancement and career development
- Competitive salary and benefits.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.
- Training and capacity development program.
- Discount on purchases at AEON supermarket system.
- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities
Được hình thành và phát triển từ năm 2006, LEKA Group - một trong những đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các sản phẩm phục vụ cho ngành công nghiệp phụ trợ nói chung và công nghiệp đánh bóng nói riêng, chúng tôi tự hào mang đến cho Quý khách hàng các giải pháp đánh bóng tiên tiến hàng đầu thế giới, sản phẩm ưu việt đến từ các hãng đánh bóng nổi tiếng như Thái Lan, Đài Loan, Trung Quốc...
Với nhiều năm kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực đánh bóng kim loại, LEKA cam kết mang đến các giải pháp tối ưu, sản phẩm chất lượng, uy tín cũng như nguồn gốc xuất xứ rõ ràng, đảm bảo mức giá hợp lý, cạnh tranh cao trên thị trường.
Để có được sự tin tưởng và ủng hộ nhiệt tình từ các đối tác, khách hàng trên toàn quốc như ngày hôm nay, Đánh bóng kim loại LEKA đã luôn chú trọng tới việc thiết lập các mối quan hệ chiến lược lâu dài với các đối tác đầu ngành trong và ngoài nước. Cùng với các chuyên gia nhiều năm kinh nghiệm từ Thái Lan, Đài Loan, Trung Quốc, LEKA đã không ngừng nghiên cứu, đổi mới để mang đến tận tay người tiêu dùng các sản phẩm tiên tiến, chất lượng nhất, phù hợp với nhu cầu sản xuất tại Việt Nam. Chính vì vậy, các sản phẩm của đánh bóng kim loại LEKA luôn luôn nhận được những phản hồi tích cực cũng như sự đồng hành lâu dài từ phía bạn hàng Doanh nghiệp.