Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
ServiceNow Foundation Manager is responsible for the implementation, operation and maintenance of our company’s ServiceNow platform.
They are expected to contribute to the improvement of business processes through system optimization and user support. He will also be involved in customizing and implementing new features to meet business needs.
■ Details
- You will build and operate IT service management for our company.
Specifically, - Operation, maintenance, and troubleshooting of the ServiceNow platform
- Responding to and supporting user inquiries
- Design and improvement of processes and workflows
- Define and implement requirements for adding new features and customizing
- Data management and reporting, including dashboards
- Regular system monitoring and performance analysis
- Creating Related Documents (User manuals, technical documents, etc.)
- Project management experience is better
- Better if you have experience in managing the progress of members
Cooperation area
Worldwide (Japan, United States, Europe, Greater China, ASEAN, South Korea, India)
Relocation (Depending on candidate):
If the candidate is available to relocate (there may be Tokyo)
Transportation provided: free
*Newly setup company
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree or equivalent in an IT-related field
- 5 + years of experience in SaaS systems
- 5 + years of work experience (Requirements definition, design, implementation, testing, release, maintenance operations)
- ITIL certification is even better
- Understanding of web technologies such as JavaScript and HTML/CSS
- Familiarity with system integration and APIs is desirable
- Excellent communication and teamwork skills
- English: business level (It’s better if you can speak Japanese.)
- Nationality: Vietnamese
- Image of the person someone seeks
- A person who has consistency and can aim for the overall optimum or the way it should be.
- Those who have good problem-solving skills and can act on their own initiative.
- Those who are willing to continuously learn technical knowledge
- Aiming to improve services from the user’s perspective
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 3,000 - 4,000 USD
Oryza systems được thành lập vào tháng 6 năm 2016, tập trung vào nghiên cứu, ứng dụng khoa học công nghệ để cung cấp cho quý khách hàng các giải pháp tối ưu với những sản phẩm và dịch vụ chất lượng tốt nhất, được sử dụng những công nghệ tiên tiến nhất.
Ngoài ra, Oryza từng bước xây dựng hệ sinh thái, bao gồm những thiết bị phần cứng cao cấp kết hợp với phần mềm mạnh mẽ trực quan, cùng với công nghệ Cloud lưu trữ dữ liệu trực tuyến dựa trên nền tảng đám mây.