Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Our client is a leading pharmaceutical company specializing in collagen products. They are seeking motivated and results-driven individuals to join our team as Sales & Marketing Manager:
- Strategy Development, Planning, and Presentation to the Board of Directors (BGĐ)
- Develop brand development and communication strategies for each brand according to the company's business orientation, strategy, and objectives.
- Create annual plans and organize the implementation of brand development and communication activities for each brand.
- Implement quarterly and monthly plans periodically.
- Develop and present sales channel plans, allocate revenue target proportions for each channel according to the brand's development goals.
- Develop and manage annual, quarterly, monthly, and effective campaign budgets.
- Manage the quality of images and content across communication channels (KOL/MI, OOH, PR, Collaboration, Digital, POSM, Events, etc.).
- Collect and process information about the market, consumers, and competitors.
- Regularly evaluate the effectiveness of brand communication activities and propose solutions.
- Anticipate brand risks and crises to have timely handling measures.
- Monitor and evaluate the effectiveness of revenue from each channel in combination with marketing programs against the set plan objectives.
- Promote the company's sales revenue and profit growth.
- Analyze sales data (revenue, SKU, etc.) periodically.
- Propose solutions and ideas to improve the brand's development in terms of both revenue and branding.
- Build the personnel structure for the team and propose recruitment.
- Manage and direct the activities of team members.
- Train and develop the team in skills and a sense of responsibility as well as teamwork.
- Coordinate with the service division to achieve the brand's objectives.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from university with a major in economics, business, or marketing.
- Knowledge of branding, planning, management, and integrated marketing communications (IMC).
- Knowledge of brainstorming, orienting communication ideas, communication models, content planning, and media planning.
- Understanding of advertising execution and brand management on digital platforms and tools for measuring communication effectiveness: Google Trends, Google Analytics, Fanpage Karma, Page Insights, SMCC, and other social listening tools.
- Computer Skills: Proficient in using Office software
- Good English communication skills
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
AFOTECH (được biết đến nhiều nhất với thương hiệu MICOEM) Được thành lập từ năm 1991, trải qua 25 năm phát triển với quy mô hơn 1500 cán bộ công nhân viên của 3 Công ty, 2 Chi nhánh HCM, ĐN, các nhà hàng ăn uống và cửa hàng kem trên toàn quốc cùng đội ngũ kỹ sư công nghệ và nhân viên lành nghề, Công ty chúng tôi đã đưa ra thị trường các loại sản phẩm chất lượng cao mang thương hiệu: Micoem, Mì ăn liền Cung Đình, Gà nấm, Mummum, DimDim, Zonzon, Tứ Tuyệt… nước mắm Ông Tây, Long Đình…. với 100% nước cốt mắm từ đảo Phú Quốc,…; hệ thống nhà hàng Madame. Lân và các loại Kem tươi NZ (New Zealand),… với những hương vị thơm ngon mà 100% nguyên liệu được nhập khẩu từ New Zealand.