Mô tả công việc
Client Liaison Executives will be responsible for providing excellent customer service to all valued patients and will be proud of their professional, courteous, and helpful attitude in all dealings with internal and external customers.
* KEY RESPONSIBILITIES:
- Answering customer phone calls.
- Making customer appointments.
- Translating medical files.
- Gathering information to complete patient files on the system.
- Checking I.D papers, insurance membership, and details.
- Managing patient flow.
- Handling cashier work.
- Ensuring all information is ready for billing and payment purposes.
- Checking that patients have all necessary documentation/ reports/ medication, etc. before leaving the clinic.
- Perform other tasks as assigned by the Line Manager
Yêu cầu công việc
* EDUCATION & EXPERIENCE:
- Holder of a diploma or equivalent degree
- Having experience in customer relations/ interaction, preferably at foreign service companies or in the healthcare industry, as well as hospitals/ clinics in an international environment, will be an advantage.
* KEY CAPABILITIES & SKILLS:
- Vietnamese/English/Korean/ Japanese speaking candidates
- Excellent communication and interpersonal skills
- Good problem-solving skills and ability to handle conflicts
- Ability to work well under pressure
- Commitment to excel, striving to exceed standards and achieve best results
- Fluency in English is a must
- Caring and empathy
- Positive attitude, able to be multi-tasked
- Well-groomed, pleasant outlook is a plus.
- Willing to work in shifts
All English CVs are welcome to apply, we will contact you very soon if your CV is qualified.
Quyền lợi được hưởng
Medical benefits, Annual check-up
13th Salary
Chăm sóc sức khoẻ
Free outpatient consultation with doctors
Nghỉ phép có lương
14 days of annual leaves + 04 day of sick leave
Christmas day (24&25/12)
Tổng Công ty Viễn thông Viettel (Viettel Telecom) là công ty trực thuộc Tập đoàn Viễn thông Quân đội Viettel được thành lập ngày 5 tháng 4 năm 2007, trên cơ sở sáp nhập các Công ty Internet Viettel, Điện thoại cố định Viettel và Điện thoại di động Viettel.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng Bảo hiểm xã hội
- Được hưởng Bảo hiểm y tế
- Được hưởng Bảo hiểm thất nghiệp
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các câu lạc bộ công ty: Bóng bàn, Bóng đá, Pes, Bi-a, v.v.
- Thi đấu thể thao
- Tiệc sinh nhật hàng tháng, xây dựng đội ngũ hàng quý đến tiệc năm mới, chuyến đi công ty, v.v
- Ngày hội Sáng tạo, giải bóng đá, Viettel’s Got Talent,...
Lịch sử thành lập
- Năm 1994, Công ty bắt đầu sản xuất và kinh doanh các sản phẩm nước giải khát tại Việt Nam.
- Năm 2013, Suntory Holdings Limited tăng cường đầu tư vào liên doanh và đổi tên công ty thành Công ty TNHH Nước Giải Khát Suntory PepsiCo Việt Nam (SPVB).
- Năm 2015, SPVB chính thức mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Long An, tỉnh Long An, Việt Nam.
- Năm 2020, SPVB tiếp tục mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Mỹ Phước III, tỉnh Bình Dương, Việt Nam.
Mission
Viettel hiện là tập đoàn Viễn thông - CNTT lớn nhất Việt Nam, top 30 công ty viễn thông toàn cầu với hơn 13.000 nhân viên và đang kinh doanh tại 11 thị trường trải dài từ Châu Á, Châu Mỹ, Châu Phi. Bên cạnh viễn thông, Viettel còn tham gia vào lĩnh vực nghiên cứu sản xuất công nghệ cao, phát triển ứng dụng công nghệ số, hàng không vũ trụ và nhiều lĩnh vực khác.
Review Viettel
Môi trường làm việc tốt, nâng cao kỹ năng, phát triển trong tổ chức, ban quản lý hỗ trợ tốt (ID)
Có những cơ hội tốt để phát triển kỹ năng, nghề nghiệp, coi trong nhân viên, môi trường làm việc tốt (ID)
Nơi tuyệt vời để làm việc.Một khía cạnh thực sự nổi bật là sự nhấn mạnh vào phát triển chuyên môn.