Mô tả công việc
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment.
- Attractive remuneration and insurance package.
- Meals and laundry are provided by the hotel.
- Opportunity to join international training and development programs.
- Special food and beverage discount.
- Hotel discounts worldwide at PPHG hotel brands and Global Alliance hotels for employees and their family members.
- Social Insurance contribution as per Vietnam Labor Law and 24/7 Accident Insurance.
- Annual health check-ups, summer vacation, and many outing activities.
Yêu cầu công việc
• Support in drive online revenue growth by implementing effective ecommerce strategies that capture new customer segments and expand market reach.
• Optimize the entire ecommerce journey, from initial lead generation to booking and post-purchase engagement, to enhance conversion and retention rates.
• Maintain and oversee ecommerce platforms, ensuring accuracy in product listings and pricing.
• Act as a key support for the Director of Revenue, ensuring booking quality, accuracy, and optimal data input into the PMS.
• Regularly monitor and analyze key performance metrics to track progress, identify trends, and make data-driven recommendations for boosting sales and customer engagement.
• Assist in conducting research to assess market trends, competitor pricing, and availability, informing future pricing strategies and contract renewals.
• Support and implement strategic initiatives to maximize occupancy and revenue.
• Ensure adherence to defined ecommerce strategies, including brand consistency, hotel ranking on OTAs, and accurate representation of our offerings.
• Collaborate with the Marcom and Sales teams to deliver targeted marketing campaigns to guests, maximizing reach and conversion rates through ecommerce channels.
• Prepare and present reports on ecommerce performance, documenting key insights and progress toward revenue goals.
Yêu cầu hồ sơ
• Bachelor's Degree in Accounting, Finance, or a related field.
• Skilled in using SAP Finance system for accounts payable functions and financial operations.
• Able to communicate in English, both verbally and in written documents.
• Minimum of 1-3 years of experience in accounts payable or financial roles, preferably in the hospitality industry.
• Strong attention to detail and ability to meet strict deadlines.
• Excellent communication and leadership skills, with the ability to supervise and train staff.
• Integrity and discretion in handling confidential financial, staff, and client data.
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Asia Dragon được thành lập vào ngày 11/07/2006. Đây là doanh nghiệp đầu tiên tại Việt Nam sản xuất các loại sợi nhựa tổng hợp cung cấp cho ngành nông nghiệp. Những sản phẩm này được sử dụng chủ yếu ở các quốc gia có nền nông nghiệp phát triển như Châu Âu, Mỹ và Úc.
Asia Dragon luôn tạo điều kiện tốt cho mọi thành viên được tự do phát triển tài năng. Công ty khuyến khích các cơ hội phát triển và tạo điều kiện thuận lợi để các cá nhân được thăng tiến và phát triển theo nguyện vọng và sở trường.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Tại Asia Dragon có nhiều sự lựa chọn giúp cho các thành viên có điều kiện thử thách và chứng minh năng lực của mình, là nơi hội tụ những ước mơ, hoài bão, những ý chí quyết tâm vươn lên tầm cao mới.