Việc làm BẤT ĐỘNG SẢN VHA

Cập nhật 10/11/2024 21:33
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ BẤT ĐỘNG SẢN VHA
Office Admin (6-Month Contract – Level Fresher)
BẤT ĐỘNG SẢN VHA
35 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Trên 1000 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

The role of an Office Admin is to manage Niteco offices in the best way, provide logistics and administrative service to employees and also contribute to build up company culture.
The
Office Admin
will be responsible for, but not limited to:
Office management:

Deal with suppliers to ensure office equipment is in good condition and request maintenance whenever necessary
Answer and direct phone calls, take messages, coordinate feedback in professional manner
Deal with landlord regarding tenant contract to ensure work environment are safe and healthy
Offer warm greetings and assistance to candidates and visitors

Employee service:

Manage storage, purchase stationery, food and beverage, daily fill in fridge for employees.
Prepare stuffs for new comers: entrance card, key card, parking card, work stations, etc. Manage floor plan for seats allocation
Assist Company leadership in some administrative ad- hoc tasks where applicable
Prepare the purchase report, claim the payment for taxi charge, telephone/ mobile phone charge, parking fee
Do the filing and/or deliver correspondence to related people
Support employees with procedure to claim Aon Health care insurance and follow up
Be the main contact for arranging hotels and tickets for employee and expatriate inside and outside Vietnam wherever necessary

Company culture contribution:

Be one of the main organizers for events/parties including monthly Birthday celebration, monthly Working anniversary celebration, sport and culture activities, annual anniversary, Company trip, etc. Organization tasks includes: planning and finalizing agenda, making slideshows/video clips, arranging snacks for attendees, leading the events, etc.
Send congratulation emails to employees, on behalf of the company, on the occasion of marriage or baby birth, etc.
Participate in other Employer Branding activities.

Yêu cầu công việc

Excellent English proficiency in both communication and comprehension
The ability to work under pressure and to tight deadlines
Excellent interpersonal skills and high sense of working with human issues
Proficiency in Microsoft Office package, especially Excel, Word, Outlook, PowerPoint. Knowledge of slideshow/video maker applications is a plus
Accountable and careful, knows how to exercise diplomacy and confidentiality
Willing to work non- standard hours as needed.
The ability to work in a structured and organized way
The ability to work well in a team, and take directions and work independently when needed
Bachelor degree
The ability to work on multiple tasks at any one time while maintaining high quality standards
Great attention to details

Quyền lợi

Professional, flexible & dynamic working environment with colleagues of different nationalities that is open- minded, creative, supportive, friendly, and encouraging.
Bright working space with modern facilities including the newest software
Summer vacation at 5- star resort
Employees and families are engaged and taken care of by the company via Trade Union activities.
A clear career path with proper training courses, workshops, fully sponsored certificate exams
NICEF- our own Charity program where our employees raise funds and help people with difficulties in Vietnam.
Extensive AON health insurance (during labor contract) and accident insurance (during probation) in addition to the state- mandated health insurance
Opportunities to join global technical conferences.
Attractive salary with bi- yearly review, 13th- month bonus, performance bonus, public holiday bonuses, birthday gift, employee service awards up to $1,000
Sports & cultural activities all year around to strengthen both your physical & mental health.
Regular communication from Management on the company’s strategy, development plan, and new opportunities for employees

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-17 22:20:02

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ BẤT ĐỘNG SẢN VHA
BẤT ĐỘNG SẢN VHA Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 501A Tầng 5 Khu Văn phòng, Tòa nhà Hỗn hợp CT4 Vimeco, lô H1, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

VHA Holding là công ty cung cấp các dịch vụ tư vấn phát triển dự án và phân phối Bất động sản chuyên nghiệp tại Việt Nam.
Nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực BĐS, am hiểu thị trường, kết hợp cùng tầm nhìn dài hạn, chiến lược kinh doanh bền vững, VHA luôn thấu hiểu, tạo niềm tin và mang tới các giải pháp tổng thể chuyên nghiệp, hiệu quả cho đối tác, khách hàng.
Với đội ngũ nhân sự tinh nhuệ, mạng lưới liên kết hàng trăm đại lý, VHA đã triển khai thành công nhiều dự án BĐS trên toàn quốc, hợp tác với các chủ đầu tư uy tín. VHA “Luôn thay đổi để tốt hơn” trong hành trình trở thành Đơn vị Tư vấn Phát triển BĐS chuyên nghiệp hàng đầu Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại BẤT ĐỘNG SẢN VHA

Bạn làm việc tại BẤT ĐỘNG SẢN VHA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BẤT ĐỘNG SẢN VHA

BẤT ĐỘNG SẢN VHA

Click để đánh giá