Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsible for the completion of defined processes and procedures to deadline, ensuring accuracy, completeness, and compliance with relevant internal and external standards. Identifies anomalies as they arise and uses judgement based on rules and procedures to resolve. For complex issues, may escalate to senior team members.
1. You are required to:
• Involve online and telephone contact with external/internal customers within functional area and completing any related administration by due time.
• May be required to perform other duties as assigned
• Can be up to Activities at a country level
• Plans and organizes own work on hourly / daily basis
• Follows predefined procedures or processes
Yêu Cầu Công Việc
· Experience: One (1) year of experience in sales support, administrative roles or a similar position
· Education: Diploma or equivalent
· Clerical and Administrative skills
· Microsoft Office & PC Skills
· Planning & Organizing Skills;
· Interpersonal Skills;
· Team Working Skills;
· Written & Verbal Communication Skills in both Vietnamese and English
Benefits: Annual Leave, BHTN
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung cấp
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 8 Tr - 9 Tr VND
Công ty Cổ Phần đầu tư Địa ốc Đại Quang Minh được thành lập ngày 22/3/2011 với vốn điều lệ là 4200 tỷ đồng, trong đó Công ty Cổ phần Ôtô Trường Hải (THACO) nắm giữ 90% cổ phần.
Ngay từ những ngày đầu thành lập, công ty Đại Quang Minh đã xác định triết lý kinh doanh “Mang lại giá trị cho khách hàng thông qua sản phẩm và dịch vụ của mình, đồng thời đóng góp cho cộng đồng, xã hội và nền kinh tế”.