Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Objectives:
Trade Marketing Manager is a critical role who will be responsible to translate marketing ideas into winning customer and shoppers’ actions; and create Impactful In-Store activations. Translate marketing objectives and knowledge of products, customers and shoppers into business opportunities in line with channel roles and strategies to maximize business growth and ROI.
- Bringing the category vision into life in the market via collaboration with Brand and Sales Teams
- Develop in-store strategies and tactics that motivate customers positively (both short and long term) and shoppers to buy
- Evaluates promotion effectiveness on account productivity, plans; implements and monitors trade activities, and promotion programs
- Provides merchandising solutions that optimizes sales objectives and ROI by format; uses and applies existing company’s display tools and best practices whenever applicable
- Collects and manages market intelligence for management decision making
- Supports the sales team in the deployment of the Perfect Store Picture of Success
- Engages third party agencies and distributors for the execution of the brand activities and management of assets
2. Key Accountabilities or Responsibilities:
Data Analytics
- Sell In and Sell Out consolidation and analysis of promotions and campaigns
- Recommend Key Actions and decision ready reports from drawn insights
Business Operations
- Co-lead the implementation of channel & category strategies developed by both Sales & Marketing consistent to the Category Vision
- Independently leads discussion of BPIs and Local promotions to Distributor Sales team.
- Leads the implementation and monitoring of Trade Promotion Effectiveness; to be able to draw insights for forward decision making
- Champions Co-packing process and execute on time and in full all promotions
- Execute planned sampling activities and capture potential insights for programs deployed
- Designs local translated POSMs by him/herself or with local third party agency
Merchandising
- Recommends merchandising solutions that optimizes sales objectives and ROI by format; uses and applies existing company’s display tools and best practices whenever applicable.
- Supports the sales team in the deployment of the Perfect Store Picture of Success
Retail Environment
- Collects and manages market intelligence for management decision making.
Yêu Cầu Công Việc
- 2 to 3 years’ experience in sales & distribution / channel management / field trade marketing
- Minimum 2 years sales experience
- Demonstrated strong planning capability
- Creative and strategic thinker with experience of third party agency needs, structure and process
- Understanding of online advertising ecosystem, social media, digital and mobile marketing
- Ability to be proactive: take initiative, think and deliver new solutions.
- Track record of pitching, setting up and delivering partnerships with key stakeholders
- High level of Project Management skills
- Superb written, visual and verbal presentation skills
- Proactive versus reactive thinker who maintains a positive attitude
- Ability to multi-task and efficiently manage time and priorities
- Ability to handle stress and remain calm and productive under unexpected pressures
- Product Marketing experience is a plus
- Good command of English.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Thời gian thử việc: 60 ngày
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Thứ Hai - Thứ Sáu
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado là một công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh các sản phẩm thời trang nam. Hiện tại Thương hiệu Thời trang 5S Fashion đang sở hữu cho mình:
- 110+ cửa hàng trên toàn quốc
- 02 văn phòng làm việc tại Thái Bình và Hà Nội
- 03 kho chứa hàng với tổng diện tích lên tới hơn 4000 m2
- 800 nhân sự
SỨ MỆNH:
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado tự hào sinh ra từ đất Việt mang trong mình sứ mệnh đưa những sản phẩm tận tâm đến khách hàng trên mọi miền Tổ quốc và toàn thế giới. Đội ngũ nhân sự 5S Fashion luôn nhiệt huyết, đam mê, thích ứng linh hoạt với mọi sự thay đổi, không ngừng học tập, đổi mới để cùng nhau hướng tới cộng đồng hạnh phúc, cuộc sống ngày càng tốt đẹp hơn.
TẦM NHÌN:
5S Fashion định hướng trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam, là một trong những môi trường làm việc tốt nhất, đội ngũ nhân sự có cuộc sống đủ đầy, hạnh phúc và cùng đóng góp nhiều hoạt động phúc lợi tới cộng đồng.
- Năm 2023: Trở thành thương hiệu thời trang nam số 1 tại Việt Nam
- Năm 2025: Trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam với 03 thương hiệu thời trang ở các phân khúc: Nam, nữ và trẻ em.
- Năm 2026: Niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán (IPO), đồng thời đưa thương hiệu đến các khách hàng trên toàn thế giới.
Tìm hiểu thêm 5S Fashion tại website: https://tuyendung.5sfashion.vn/