Việc làm PHOENIX JSC

Cập nhật 23/05/2024 21:31
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại Phượng Hoàng
Night Auditor/ Kiểm toán đêm
PHOENIX JSC
111 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/08/2024
Hình thức: Ca đêm
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

Overview of duties

• Primarily responsible for accuracy, consistency and cohensiveness of of daily transactions and postings.

• Laise with other departments to be in charge of night operations whilst on duty in term of property and guest safety and security.

Main responsibilities

• Checks front office accounting records for accuracy and, on a daily basis, summarizes and compiles information for the hotel's financial records. Tracks room revenue, maximizing occupancy percentages, and collect statistical figures for daily statistic report and forecast.

• Night Auditor is responsible for late arrival and visitor in accordance with International and Vietnamese law as well as hotel policy. He/she is also laise with Fire Evacuation, First Aid and other Safety and Security actions in case of emergency.

Administrative responsibilities

• Ensure supplies for Front Desk.

• Handle and report all issues/problems happen during the shift

• Hand over pening issues which do not require prompt actions for following shift.

Technical responsibilities

• Is able to function as a Front desk attendant especially in terms of check-in and check-out procedures, currency exchange, breakfast box and wake up call.

• Issue room key and escort guest.

• Is able to function as a Bellman in their absence at night time.

• Handle telephone and reservation at night time.

• Answers inquiries pertaining to hotel services, registration of guests; dining, entertainment, and travel directions.

• Makes restaurant, transportation, or entertainment reservation, and arranges for tours.

• Collect supporting checks from other departments to put in guest file

• Prepares a summary of cash, check, and credit card activities, reflecting the hotel's financial performance for the day.

• Posts room charges and room taxes to guest accounts including guest transactions not posted during the day by the front office cashier.

• Verifies all account postings and balances made during the day by front desk cashier and agents.

• Reviews data regarding room status,room rate and expenditures.

• Verifies journal and ledger entries of cash, check and credit card payments.

• Run End of day process in Property management system.

• Complete Daily Statistic Report and delivered to concerned departments

Commercial responsibilities

• Responsible for maintaining accurate front desk cash drawers

• To maximize revenue and sales practice

Human responsibilities

• To have a good working relationship with colleagues.

• To support other departments for customer service, safety and security

Quyền lợi được hưởng

Employee benefit offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.

Develop your talent through learning programs by Academy Accor.

Opportunity to grow within your property and across the world!

Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities.

Yêu cầu công việc

  • Education / Professional experience
  • • Hotel background
  • Skills / Qualities
  • • At least 1 year experience handling all Front Office functions.
  • • Ability to work in a computer based, multi-task environment.

Yêu cầu hồ sơ

All Resumes please send to Pullman Vung Tau-15 Thi Sach. Thang Tam Ward, Vung tau City

Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn: https://www.hoteljob.vn

Careers.accor.com.

Hoặc Hồ sơ gửi về Khách sạn Pullman Vung Tau -15 Thi Sách, P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.

Telephone : 0901 609 604 (Ms Duyen) - zalo

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, Tòa nhà Handi Resco, 31 Lê Văn Lương, Quận Thanh Xuân

Trải qua 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại Phượng Hoàng đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas, asics, Ping, ….

Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Phượng Hoàng đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 100 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế.

Có quy mô trên 1000 nhân sự nhưng Phượng Hoàng vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu  mua sắm cho thị trường Việt Nam..

Với mục tiêu hợp tác cùng phát triển, thành công của bạn chính là thành công của chúng tôi.
Nếu như bạn tự tin, năng động, nhanh nhẹn và mong muốn được phát triển bản thân tại môi trường làm việc chuyên nghiệp, đừng ngần ngại gửi ngay cho Chúng tôi - CV mô tả chi tiết kỹ năng làm việc của bạn. Chúng tôi sẽ liên hệ với bạn trong thời gian sớm nhất.
Chúc bạn một khởi đầu mới thành công!

 

Những nghề phổ biến tại PHOENIX JSC

Bạn làm việc tại PHOENIX JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PHOENIX JSC

PHOENIX JSC

Click để đánh giá