Việc làm PHOENIX JSC

Cập nhật 23/05/2024 21:31
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại Phượng Hoàng
Admin Officer
PHOENIX JSC
111 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Responsibility:

General administrative:

- Perform general administrative duties, including office supplies, equipment maintenance, and facilities management.

- Arrange business travel for employees of departments, including transportation and accommodation.

- Pay for business expenses, hotels and air tickets after departments go on business trips.

- Carrying out the work of applying for foreign visas, temporary residence registration, etc. for BOD and Company employees.

- Allocate, retrieve and manage uniforms for employees.

- Manage tools and samples in warehouse in the office. Manage inventory of office supplies and equipment and order new supplies when necessary.

- Regularly control and inventory the assets the department is monitoring (Offices, shops, warehouses).

- Plan and maintain old or damaged equipment.

- At the same time, it is also necessary to regularly monitor the status or replace equipment to ensure the company's operations.

- In charge of office cleaning tasks when needed, and other tasks arising at the Director's office and rented house.

- Find space to rent new stores in Hanoi, Da Nang and HCM.

- Implement items to open new stores.

Carry out shopping tasks:

- Support departments and shops in fulfilling their purchasing requests for tools, instruments or stationery.

- Carry out purchases as requested by the Director.

- Prepare all necessary documents (quotation, invoice, etc.) to submit to Accounting.

- Search, negotiate and establish contracts with suppliers, ensuring favorable terms and conditions. Find at least 3 quotations of 3 suppliers as required by the Accounting.

- Coordinate purchased products to stores.

- In charge of purchasing and repairing some tools and equipment (printers, laptops, computers, cameras...) for offices, stores, warehouses, as required by BOD.

Manage correspondence and documents:

- Ensure proper implementation and storage of documents (Contracts, License copies, etc.).

- Monitor rental contracts for employees in Ho Tram, proactively renew when they expire.

- Support photocopying all types of licenses for notarization.

- Support Admin Team Leader in synthesizing documents when needing to apply for a license (food safety license).

- Organize and manage the storage system for important documents, records, department records and company confidential documents.

- In charge of translating documents at the request of the Director.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements and skills:

  • Degree in Human Resources/ Business administration or related field.
  • At least 3 - 5 years experience for similar position.
  • Highly organized and detail oriented.
  • Excellent organizational skills and attention to detail.
  • Strong analytical and problem-solving skills.
  • Good command of English.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Văn phòng Golden Phoenix Vietnam, Tầng 18 Tòa nhà Bitexco, Số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Giới tính: Nữ
  • Phụ cấp khác: - Follow by the company regulation
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Thời gian làm việc: Monday - Friday
  • Đồng nghiệp: Friendly, teamwork
  • Phúc lợi:

    - Full benefit by Law
    - Salary 13th
    - Professional and classy working environment

  • Ngày nghỉ: Saturday, Sunday & Holiday
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, Tòa nhà Handi Resco, 31 Lê Văn Lương, Quận Thanh Xuân

Trải qua 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại Phượng Hoàng đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas, asics, Ping, ….

Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Phượng Hoàng đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 100 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế.

Có quy mô trên 1000 nhân sự nhưng Phượng Hoàng vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu  mua sắm cho thị trường Việt Nam..

Với mục tiêu hợp tác cùng phát triển, thành công của bạn chính là thành công của chúng tôi.
Nếu như bạn tự tin, năng động, nhanh nhẹn và mong muốn được phát triển bản thân tại môi trường làm việc chuyên nghiệp, đừng ngần ngại gửi ngay cho Chúng tôi - CV mô tả chi tiết kỹ năng làm việc của bạn. Chúng tôi sẽ liên hệ với bạn trong thời gian sớm nhất.
Chúc bạn một khởi đầu mới thành công!

 

Những nghề phổ biến tại PHOENIX JSC

Bạn làm việc tại PHOENIX JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PHOENIX JSC

PHOENIX JSC

Click để đánh giá