Các phòng ban đang tuyển dụng tại Nội thất Trần Gia

Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Giáo dục
Ngân hàng

Việc làm Nội thất Trần Gia

Cập nhật 27/02/2025 22:13
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ VÀ PHÁT TRIỂN TRẦN GIA
Sales Coordinator
Nội thất Trần Gia
70 việc làm 86 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa

Mô tả công việc

• Making annual, quarterly and monthly business plans on the assigned market.

• Performing tasks in accordance with budget/ business plans/ policies issued by Director of Sales & Board of Manager.

• Being responsible for the revenue of assigned market.

• Negotiating and signing business contracts of resort’s services.

• Knowing all price tariffs and complying with them while selling resort’s services and products.

• Making quotations/contracts/confirmations for clients based on their requirements in time.

• Instructing clients to inspect the resort, picking up guest (VIP, group).

• Making adequate number of customer visits and daily phone calls as required by the superior.

• Looking for new clients and maintaining good relationships with them in a scientific customer care cycle.

• Cooperating closely with the related departments such as Food & Beverage Department, Kitchen Department, Front Office Department in the events, conferences, banquets at the resort.

• Updating and estimating future tourism trends, market situations and reporting to Sales Executive.

• Attending trade fair if required.

• Attending in daily briefing and reporting generally about daily activities and plans.

• Participating in negotiations on behalf of the resort when required within authorized scope.

• Taking domestic or abroad business trips if Board of Manager requires.

• Knowing operating time and daily activities of resort’s service.

• Replying all requests by letters, faxes, emails, … within 24 hours.

• Picking up the phone within 3 rings; being prompt, courteous and effective always.

• Securing resort strategies/data/prices/revenues/average prices of the resort.

• Every day visiting restaurants/service areas to greet guests and increase the relationship with them if required by Board of Manager.

• Ensuring that the contracts, booking reservations, resort’s quotations are arranged neatly.

• Solving guest complaints well; ensuring that all the complaints are checked, investigated and implementing all necessary solutions to handle.

• Taking care of the delegations/ conferences/ meetings/ banquets from the beginning till the end.

• Reporting followed and unfinished tasks when absent so that Sales Manager can follow up and assign a replacement.

• Planning and managing personal tasks weekly/ monthly/ quarterly/ annual.

• Maintaining the standard and office environment professionally.

• Participating training courses and meetings as demanded.

• Performing other tasks assigned by superior.

Quyền lợi được hưởng

• Professional career paths & working environment with Radisson International Group

• Highly competitive environment, many promotion opportunities

• Attractive service fee

• Gasoline support

• Accommodation support for employees living far away

Yêu cầu công việc

• Graduating from college and higher, majoring in guest service, business.

• Having degrees and certificates related to the profession.

• Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort.

• Being fluent in English; being able to using other language.

• Being proficient in office informatics, hotel management software.

• Mastering in hospitality activities.

• Having ability to orient guests, spirit of service.

• Being able to work independently under high pressure.

• Having good commercial and business sense.

• Having excellent presentation skill.

• Arranging work and coordinating with colleagues well.

Yêu cầu hồ sơ

Send CV / Or submit application at security gate
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ VÀ PHÁT TRIỂN TRẦN GIA
Nội thất Trần Gia Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 1, số 27 Villa 2 Khu nhà ở và Trung tâm thương mại, Phường Hà Cầu, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty Nội thất Trần Gia được thành lập vào năm 2013 với phương châm “VƯƠN TỚI ĐỈNH CAO CHẤT LƯỢNG, HOÀN THIỆN TRONG DỊCH VỤ”, Công ty chúng tôi đặt mục tiêu trở thành doanh nghiệp số 1 Việt Nam trong lĩnh vực tư vấn thiết kế, cung ứng và thi công nội thất gia đình, trường học, văn phòng…với nhà máy sản xuất 5.000m2 và 1.000m2 khu phụ trợ tại Ninh Sở Thường Tín Hà Nội. Trần Gia là nhà sản xuất nội thất số 1 miền Bắc, vận hành với hiệu suất cao, tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ tiên tiến, tạo dựng môi trường làm việc lôi cuốn và cam kết mang đến những sản phẩm- dịch vụ nội thất chất lượng với giá thành hợp lý nhất.

Những nghề phổ biến tại Nội thất Trần Gia

Bạn làm việc tại Nội thất Trần Gia? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nội thất Trần Gia

Nội thất Trần Gia

Click để đánh giá