Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Serves as the property Manager on Duty and oversees all property operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided. Represents property management in resolving any guest related situation. Manages the flow of questions and directs guests within the lobby. Serves as Guest Relations Manager and handles the tracking of service issues.
Leading Guest Services Teams
• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
• Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
• Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
• Supervises and manages employees. Manages all day-to-day operations. Understands employee positions well enough to perform duties in employees' absence.
• Celebrates successes and publicly recognizes the contributions of team members.
• Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees and ensures employees do the same within the team.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
• Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.
• Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
• Serves as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Sets a positive example for guest relations.
• Responds to and handles guest problems and complaints.
• Empowers employees to provide excellent customer service.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals.
• Strives to improve service performance.
Implementing Projects and Policies
• Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPS) and support the Peer Review Process.
• Manages payroll administration.
Conducting Human Resource Activities
• Identifies the developmental needs of others and coaching, mentoring, or otherwise helping others to improve their knowledge or skills.
• Provides guidance and direction to subordinates, including setting performance standards and monitoring performance.
• Participates in employee progressive discipline procedures.
Additional Responsibilities
• Provides information to supervisors, co-workers, and subordinates by telephone, in written form, e-mail, or in person.
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Informs and/or updates the executives, the peers and the subordinates on relevant information in a timely manner.
Quyền lợi được hưởng
· Competitive remuneration package
· Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
· International and professional but friendly 5-star working environment.
· Delicious and nutritious meal at Hotel Associate restaurant.
· Uniform provided by Hotel.
· Attractive program with Preferential Prices for Employees.
· Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
· Social Insurance, Health Insurance and Accident Insurance as per law
· Accident 24/7 Insurance
· Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 2 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Đông Tây Hospitality là thành viên của Tập đoàn Đông Tây Group, một trong những đơn vị đầu tư và phân phổi Bất động sản, phát triển Khu nghỉ dưỡng, Nhà hàng, Khách sạn cao cấp và chuyên nghiệp. Hệ thống hiện tại đã có ở 3 tỉnh thành: - Đông Tây Hotel tọa lạc tại trung tâm siêu quần thể du lịch, nghỉ dưỡng, giải trí Grand World Phú Quốc. Sở hữu hệ thống phòng nghỉ được thiết kế với phong cách hiện đại, trang bị nội thất nhập khẩu cao cấp, Đông Tây Hotel hứa hẹn là nơi dừng chân lý tưởng sau một ngày dài tham quan dão ngọc của Quý khách. - Le Palmier Ho Tram Resort 4 sao (Hổ Tràm, Vũng Tàu) kinh doanh đa dạng dịch vụ như Nghỉ dưỡng Biệt thự, phòng Khách sạn cao cấp, Nhà hàng Cafe, Phòng Hội nghị, Hồ bơi riêng biệt tại mỗi căn biệt thự và Hồ bơi lớn trung tâm dành cho Khu Khách sạn. Điểm nhấn của Le Palmier Ho Tram chính là mang hơi hướng hiện đại nhưng gắn liền với không gian xanh bao quanh, hòa mình cùng dòng suối nhân tạo chạy dọc khu Nghỉ dưỡng đến bãi biển sẽ mang đến cho du khách sự trải nghiệm nhẹ nhưng. - Le Palmier Long An (Cần Giuộc, Long An)
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
- Đông Tây Hotel tọa lạc tại trung tâm siêu quần thể du lịch, nghỉ dưỡng, giải trí Grand World Phú Quốc. Sở hữu hệ thống phòng nghỉ được thiết kế với phong cách hiện đại, trang bị nội thất nhập khẩu cao cấp, Đông Tây Hotel hứa hẹn là nơi dừng chân lý tưởng sau một ngày dài tham quan dão ngọc của Quý khách. - Le Palmier Ho Tram Resort 4 sao (Hổ Tràm, Vũng Tàu) kinh doanh đa dạng dịch vụ như Nghỉ dưỡng Biệt thự, phòng Khách sạn cao cấp, Nhà hàng Cafe, Phòng Hội nghị, Hồ bơi riêng biệt tại mỗi căn biệt thự và Hồ bơi lớn trung tâm dành cho Khu Khách sạn. Điểm nhấn của Le Palmier Ho Tram chính là mang hơi hướng hiện đại nhưng gắn liền với không gian xanh bao quanh, hòa mình cùng dòng suối nhân tạo chạy dọc khu Nghỉ dưỡng đến bãi biển sẽ mang đến cho du khách sự trải nghiệm nhẹ nhưng. - Le Palmier Long An (Cần Giuộc, Long An)