Mô tả công việc
- Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
- Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
- Supervises and manages employees. Managing all day-to-day operations.
- Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
MONITORING AND SUPPORTING PROGRESS TOWARD GUEST SERVICES AND FRONT DESK GOALS
- Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
- Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
- Strives to improve service performance.
- Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfac
- Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
ENSURING EXCEPTIONAL CUSTOMER SERVICE
- Provides service that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
- Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback and individual coaching when needed.
- Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
- Handles guest problems and complaints effectively.
MANAGING PROJECTS AND POLICIES
- Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
- Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
- Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- Minimum 5 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
- BA from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333
Personal Incharge Mr. Vinh
Đông Tây Hospitality là thành viên của Tập đoàn Đông Tây Group, một trong những đơn vị đầu tư và phân phổi Bất động sản, phát triển Khu nghỉ dưỡng, Nhà hàng, Khách sạn cao cấp và chuyên nghiệp. Hệ thống hiện tại đã có ở 3 tỉnh thành: - Đông Tây Hotel tọa lạc tại trung tâm siêu quần thể du lịch, nghỉ dưỡng, giải trí Grand World Phú Quốc. Sở hữu hệ thống phòng nghỉ được thiết kế với phong cách hiện đại, trang bị nội thất nhập khẩu cao cấp, Đông Tây Hotel hứa hẹn là nơi dừng chân lý tưởng sau một ngày dài tham quan dão ngọc của Quý khách. - Le Palmier Ho Tram Resort 4 sao (Hổ Tràm, Vũng Tàu) kinh doanh đa dạng dịch vụ như Nghỉ dưỡng Biệt thự, phòng Khách sạn cao cấp, Nhà hàng Cafe, Phòng Hội nghị, Hồ bơi riêng biệt tại mỗi căn biệt thự và Hồ bơi lớn trung tâm dành cho Khu Khách sạn. Điểm nhấn của Le Palmier Ho Tram chính là mang hơi hướng hiện đại nhưng gắn liền với không gian xanh bao quanh, hòa mình cùng dòng suối nhân tạo chạy dọc khu Nghỉ dưỡng đến bãi biển sẽ mang đến cho du khách sự trải nghiệm nhẹ nhưng. - Le Palmier Long An (Cần Giuộc, Long An)
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
- Đông Tây Hotel tọa lạc tại trung tâm siêu quần thể du lịch, nghỉ dưỡng, giải trí Grand World Phú Quốc. Sở hữu hệ thống phòng nghỉ được thiết kế với phong cách hiện đại, trang bị nội thất nhập khẩu cao cấp, Đông Tây Hotel hứa hẹn là nơi dừng chân lý tưởng sau một ngày dài tham quan dão ngọc của Quý khách. - Le Palmier Ho Tram Resort 4 sao (Hổ Tràm, Vũng Tàu) kinh doanh đa dạng dịch vụ như Nghỉ dưỡng Biệt thự, phòng Khách sạn cao cấp, Nhà hàng Cafe, Phòng Hội nghị, Hồ bơi riêng biệt tại mỗi căn biệt thự và Hồ bơi lớn trung tâm dành cho Khu Khách sạn. Điểm nhấn của Le Palmier Ho Tram chính là mang hơi hướng hiện đại nhưng gắn liền với không gian xanh bao quanh, hòa mình cùng dòng suối nhân tạo chạy dọc khu Nghỉ dưỡng đến bãi biển sẽ mang đến cho du khách sự trải nghiệm nhẹ nhưng. - Le Palmier Long An (Cần Giuộc, Long An)