Mô tả công việc
1. Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.
2. Registers and rooms all arrivals according to established procedures.
3. Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures.
4. Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.
5. Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received.
6. Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange.
7. Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures.
8. Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times.
9. Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Melia Hotels Group MAS membership programs.
10. Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist.
11. Be familiar with other Melia Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Melia Hotels.
12. Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.
13. Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion.
14. When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival.
15. Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.
16. Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in a Hotel Brand.
17. Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state at all times.
18. Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of MAS member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.
19. To handle the rebate, paid out /the account transferring.
Quyền lợi được hưởng
Attractive salary and benefits package.
Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
Get special incentives when using high-class service systems of Vingroup Group, such as Vinpearl, Vinmec, Vinmart, and Vinschool, ...
13th month salary, and holidays.
To participate in any Training/Development schemes as recommended by senior management.
.....
Yêu cầu công việc
2. English - Good level, written & spoken
3. At least 2 years in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel.
Yêu cầu hồ sơ
For further information, please contact: 0904 860 595 - Ms. Nga or 0369 428 388 (Ms. Huyen)
Or please kindly send your updated CV to email: nga.nguyen2(a còng)melia.com or huyen.pham(a còng)melia.com
Đông Tây Hospitality là thành viên của Tập đoàn Đông Tây Group, một trong những đơn vị đầu tư và phân phổi Bất động sản, phát triển Khu nghỉ dưỡng, Nhà hàng, Khách sạn cao cấp và chuyên nghiệp. Hệ thống hiện tại đã có ở 3 tỉnh thành: - Đông Tây Hotel tọa lạc tại trung tâm siêu quần thể du lịch, nghỉ dưỡng, giải trí Grand World Phú Quốc. Sở hữu hệ thống phòng nghỉ được thiết kế với phong cách hiện đại, trang bị nội thất nhập khẩu cao cấp, Đông Tây Hotel hứa hẹn là nơi dừng chân lý tưởng sau một ngày dài tham quan dão ngọc của Quý khách. - Le Palmier Ho Tram Resort 4 sao (Hổ Tràm, Vũng Tàu) kinh doanh đa dạng dịch vụ như Nghỉ dưỡng Biệt thự, phòng Khách sạn cao cấp, Nhà hàng Cafe, Phòng Hội nghị, Hồ bơi riêng biệt tại mỗi căn biệt thự và Hồ bơi lớn trung tâm dành cho Khu Khách sạn. Điểm nhấn của Le Palmier Ho Tram chính là mang hơi hướng hiện đại nhưng gắn liền với không gian xanh bao quanh, hòa mình cùng dòng suối nhân tạo chạy dọc khu Nghỉ dưỡng đến bãi biển sẽ mang đến cho du khách sự trải nghiệm nhẹ nhưng. - Le Palmier Long An (Cần Giuộc, Long An)
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
- Đông Tây Hotel tọa lạc tại trung tâm siêu quần thể du lịch, nghỉ dưỡng, giải trí Grand World Phú Quốc. Sở hữu hệ thống phòng nghỉ được thiết kế với phong cách hiện đại, trang bị nội thất nhập khẩu cao cấp, Đông Tây Hotel hứa hẹn là nơi dừng chân lý tưởng sau một ngày dài tham quan dão ngọc của Quý khách. - Le Palmier Ho Tram Resort 4 sao (Hổ Tràm, Vũng Tàu) kinh doanh đa dạng dịch vụ như Nghỉ dưỡng Biệt thự, phòng Khách sạn cao cấp, Nhà hàng Cafe, Phòng Hội nghị, Hồ bơi riêng biệt tại mỗi căn biệt thự và Hồ bơi lớn trung tâm dành cho Khu Khách sạn. Điểm nhấn của Le Palmier Ho Tram chính là mang hơi hướng hiện đại nhưng gắn liền với không gian xanh bao quanh, hòa mình cùng dòng suối nhân tạo chạy dọc khu Nghỉ dưỡng đến bãi biển sẽ mang đến cho du khách sự trải nghiệm nhẹ nhưng. - Le Palmier Long An (Cần Giuộc, Long An)