JD GROWTH MARKETING SPECIALIST
Location: HCM, HN
Role Overview
As a vital member of the Paid Growth team, you will harness consumer data, technology, and paid media expertise to enhance PrropertyGuru Vietnam's business & marketing objectives.
What will you do?
a. Mobile app performance:
- Analyze and conduct paid performance plan to boost app performance (app install);
- Support in developing, collaborating and executing engagement and retention strategies;
b. Performance campaign management:
- Manage and optimize paid ads campaign on multi channels to achieve our campaign/ business objective;
- Collaborate with internal teams (Brand, Trade, Sales, ProdTech,..) to identify key needs and translate them into suitable digital campaigns;
c. Data-driven decisions: Assist in auditing website and app traffic to deliver the suitable growth campaign via paid channels;
d. Experimentation & Innovation: Conduct experiments, perform A/B Tests in new channels, new initiative;
e. Team collaboration: Collaborate with SEO Team, Brand Team, Product Team, etc. to get insight and identify growth initiatives;
What should you have? Must have
- At least 2-3 years in Performance Marketing, with a focus on mobile app performance;
- Have experience in marketing data analysis and user experience analysis;
- Ability to use analyze & tracking tools: Google Analytics, Looker, Google Tag Manager, Appsflyer/ Adjust, SimilarWeb, etc.
- Have experience in delivering multi-channel campaigns and working with diverse stakeholder network;
- Ability to collaborate with Data & Product Team to set up the tracking flow for boosting app performance;
- Have experience in product-to-consumer tools such as Productsup is a plus;
- Have experience in customer engagement platform like Br Braze is a plus;
- Good English written and verbal communication is a plus.
Highly recommend: Think positive, act proactively, and "can do" spirit
CÔNG TY CỔ PHẦN DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN phôi thai là một lâm trại nuôi trăn và sản xuất hàng thủ công mỹ nghệ do ông Đinh Văn Vui – một người con quê hương Sóc Trăng bắt đầu xây dựng vào năm 1987. Lâm trại lúc đầu chỉ có 6.600 m2 đất hoang, có một con suối chảy qua với huyền thoại 7 cô gái đồng trinh cùng tuổi Rồng quy tiên tại dòng suối nên dân trong vùng gọi là Suối Tiên. Đầu năm 1992, dự án xây dựng khu Du Lịch Văn Hóa Suối Tiên được hình thành, các hạng mục công trình lần lượt ra đời. Ngày 02 tháng 09 năm 1995, nhân dịp kỷ niệm Quốc khánh nước CHXHCN Việt Nam, Du Lịch Văn Hóa Suối Tiên chính thức mở cửa đón du khách từ mọi miền đất nước.
Review DU LỊCH VĂN HÓA SUỐI TIÊN
Học hỏi cách tư duy công việc, kế hoạch, phải làm việc chủ nhật và ngày tết (ID)
Quy định công ty khắt khe, môi trường làm việc không sáng tạo (ID)