Job Description
· Focus on commercial leasing for both office and retail asset classes to maximize occupancy and revenue for office properties.
· Deep understanding of the commercial real estate market, and in commercial leasing process, contracts, and terms.
· Work and maintain relationships with tenants, brokers, and stakeholder.
· Responsible for finding new tenants suitable to achieve owner's objectives, which includes maximizing revenue and improving building occupancy.
· Required to manage multiple tasks simultaneously, acting as a liaison between internal departments including Project.
· Development, Property Management, Investment, and Marketing teams.
· Conduct regular market research to assess competition, pricing, and occupancy.
· Prepare reports and presentations for senior management for decision-making.
· Prepare all leasing documentation from Commercial terms & conditions, Deal analysis, Offer To Lease, Lease Agreement and other relevant documentation.
· Source for tenants independently and with agencies. Bringing tenants for site visits and follow-through to negotiate and close leasing contracts.
· Work with internal system to update data and manage the leasing system.
· Work closely with other team members to provide timely and accurate leasing information to make sure smoothly leasing activities.
· Assist the direct superiors in achieving the department’s business goals.
· Perform other duties as required.
Required qualifications
· Bachelor’s degree in Business, Real Estate, or a related field
Required working experience
· At least 5-7 years of experience in commercial real estate leasing with a focus on office spaces
Required languages
· Good at English
Required knowledge and skills
· Strong on negotiation, communication, and interpersonal skills
· Proven ability to manage multiple tasks and projects simultaneously
· Proficient in relevant software and tools (MS Office). Experience with SAP systems is a plus
Công ty cổ phần dược phẩm Medstand là một trong những Công ty dược uy tín, chuyên cung cấp sản phẩm về Dược phẩm, Mỹ phẩm, thực phẩm chức năng và vật tư y tế. Được lãnh đạo bởi đội ngũ Ban Giám Đốc giàu kinh nghiệm về chuyên môn trong lĩnh vực dược phẩm, với mong muốn đưa những sản phẩm chất lượng nhất đến tay người tiêu dùng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.