Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Dist. 1, HCMC
<Job Responsibilities>
a. Manage the progress of jobs, tasks assigned to juniors, and client deadlines.
b. Perform detailed review of client accounting and tax reports as prepared by juniors:
- Review accounting entries input in accounting asoftware;
- Review monthly accounting reports;
- Review monthly payrolls and other liability according to payroll such as SIHIUI;
- Review tax calculations and declarations, including VAT, PIT, CIT and FCT;
c. Communicate with clients during daily work, understand clients’ situations and give advice to clients’ operation issues.
d. Work with clients’ auditors and tax officers when needed.
e. Assist in spot services such as review, tax inspection, due diligence for M&A projects.
f. Provide coaching and instructions to juniors as necessary.
g. Other tasks assigned by personnel at higher level.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
- Education Background: Bachelor's Degree in Accounting/ Auditing/ Finance/ Banking/ Commerce majors.
- Experience: From 3 to 4 years of experience working as an Accounting/ Auditing/Tax Consultant in consulting companies
- Language: English - Business Level
- Good tax knowledge and practical experience.
- Skills
+ Good communication skills
+ Good analytical, and problem-solving skills
+ Good time management, project management, and teamwork skills
- Personalities: Careful, keen on details, responsible, hard-working
< Preferable Skills/ Experience >
- CPA (or equivalent) qualifications (completed or pursued) is an advantage.
- Experience in the Big 4 is an advantage.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 26 - 35
- Lương: 23 Tr - 30 Tr VND
Eurowindow Holding được thành lập năm 2007, là công ty cổ phần hoạt động theo mô hình Holding, nhằm quản lý phần vốn đầu tư trực tiếp và gián tiếp ở các công ty thành viên, công ty liên kết, hoạt động trong các lĩnh vực: Xây dựng & quản lý xây dựng, Sản xuất kinh doanh Vật liệu xây dựng và Nội thất, Phát triển dự án, Tài chính Ngân hàng…
Review EUROWINDOW HOLDING
Vào đây làm không học hỏi được gì cả. Công ty trả lương trễ cho nhân viên, công ty không có khám sức khoẻ cho nhân viên, công ty cũng không tổ chức du lịch hàng năm cho nhân viên.
Một số nhân viên của công ty đã thiếu kiến thức chuyên môn mà thái độ làm việc tệ. Làm ở đây rất áp lực. Văn phòng của công ty khá xấu và tệ. Môi trường làm việc toxic, nhiều drama.