Dialectica is a B2B information services firm that serves the world's top business professionals, by enabling them to gather real-time information and insights from industry experts across various markets, industries, and regions.
Driven by our mission to achieve unparalleled customer recognition, we are developing the most trusted and innovative knowledge-sharing platform in the world.
About The Role
As an Associate in the Client Service Team, you'll connect clients with industry experts. Your role involves understanding clients' needs and identifying the right experts to meet them. Juggling multiple projects will help you develop essential skills in sales, time management, negotiation, and professional communication.
Your key responsibilities will include:
- Reviewing client project briefs to understand their knowledge gaps and conducting high-level industry and company research to identify relevant experts
- Utilizing phone, LinkedIn, and email outreach to engage with industry experts
- Screening experts to assess their suitability and relevance, focusing on quality
- Scheduling interviews between clients and experts and ensuring client satisfaction throughout the process
- 0-3 years of work experience in client service or related roles
- Bachelor's degree or equivalent qualification
- Fluency in English; N3 and above proficiency in Japanese is essential
- Strong communication and interpersonal skills
- Ability to perform high-level research and critical thinking
- A client-oriented mindset and passion for delivering quality service
- Strong organizational skills with the ability to manage multiple projects simultaneously
- The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time and project management
- Learning and Development programs including but not limited to our onboarding bootcamp, Mini-MBA program, and step up programs
- Be part of a creative, entrepreneurial and fast-paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement
- Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
- Private medical insurance and competitive savings plan
- Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
- The opportunity to work and live in Athens, Montreal or Vancouver through our exchange program
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City
Công ty Cổ phần giao dịch hàng hóa Gia Cát Lợi là đơn vị dẫn đầu về thị trường phái sinh hàng hóa hàng đầu tại thị trường tài chính Việt Nam, được sự cho phép và bảo lãnh của Sở Giao Dịch Hàng Hóa Việt Nam. Các dịch vụ tiêu biểu của công ty như tư vấn tài chính và tư vấn đầu tư hàng hóa; cung cấp giải pháp tài chính; bảo hiểm giá; quản lý giao dịch; mở đại lý/chi nhánh,..
Không chỉ là đơn vị tiên phong đi khai phá và mở rộng thị trường, mà Gia Cát Lợi vẫn luôn chú trọng quan tâm chất lượng với mong muốn cung cấp dịch vụ ưu việt nhất dành cho quý khách hàng, quý đối tác tham gia vào thị trường giao dịch hàng hóa Việt .
Hiện tại Gia Cát Lợi có Trụ sở tại thành phố Hồ Chí Minh và 14 Chi nhánh + Văn phòng đại diện trải dài từ Bắc vào Nam. Chúng tôi đang mong muốn tìm được những đồng đội cùng chí hướng với chế độ phúc lợi và cơ hội thăng tiến rõ ràng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2020
Mission
- Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành lựa chọn hàng đầu của Việt Nam về kinh doanh, thị trường và dịch vụ cao cấp dịch vụ tài sản.