Ready to explore, break barriers, and discover more? We know you’ve got big plans – so do we! Our colleagues across the globe love innovating with science and technology to enrich people’s lives with our solutions in Healthcare, Life Science, and Electronics. Together, we dream big and are passionate about caring for our rich mix of people, customers, patients, and planet. That's why we are always looking for curious minds that see themselves imagining the unimaginable with us.
United As One for Patients, our purpose in Healthcare is to help create, improve and prolong lives. We develop medicines, intelligent devices and innovative technologies in therapeutic areas such as Oncology, Neurology and Fertility. Our teams work together across 6 continents with passion and relentless curiosity in order to help patients at every stage of life. Joining our Healthcare team is becoming part of a diverse, inclusive and flexible working culture, presenting great opportunities for personal development and career advancement across the globe.
Report to: Head of CE and Business Strategy
What You Should Do
- The Omnichannel and Insight Lead will be responsible for developing and executing comprehensive omnichannel strategies that enhance customer engagement and drive brand performance. This role involves leveraging data analytics and insights to inform decision-making and optimize marketing efforts across various channels.
- Develop and implement omnichannel strategies that align with the company’s objectives and enhance customer experience across all touchpoints.
- Collaborate with cross-functional teams to design user’s journey and ensure consistent messaging and branding across digital and traditional channels (e.g., email, social media, events).
- Work with BI manager to identify and define customer segments to tailor communication strategies that effectively meet their needs.
- Track and analyze the performance of omnichannel campaigns, providing regular reports and recommendations for improvement.
- Work closely with marketing, sales, BI, and medical teams to align strategies and share customer insights that drive performance.
- Collaborate with BI and FFE to ensure proper integration of F2F and digital channels to provide efficiencies.
- Ensure deployment of global digital channels with high quality standards and high level of key stakeholders engagement.
- Investigate and implement new digital areas to meet key stakeholders needs like social media; virtual call.
- Stay updated on industry trends, technological advancements, and best practices in omnichannel marketing and customer engagement.
- Creates & manages a unified HCP view by consolidating and analyzing data from various sources to drive business decisions and improve customer engagement
- Understands customer experience management and provides relevant insights in order to deliver a meaningful and consistent Customer Experience across all touchpoints
- Leads OC analytics work including development of OC lead & lag metrics/KPIs, assessment of content, channel performance, analysis of customer behavior with streamlined reporting and tracking mechanism
- Bachelor’s Degree in Statistics, Sales, Marketing, or any other related discipline. Master’s degree preferred.
- 8+ years of directly related or relevant experience, preferably in business, analytics, business intelligence and data science.
- Strong analytical skills with the ability to translate data into actionable insights.
- Market & Customer Intelligence
- Cross-Channel Analytics
- Campaign Analytics & Reporting
- Excellent communication and presentation skills.
- Proficiency in Marketing Automation tools and CRM systems.
- Marketing Analytics & Customer Insights
- Customer Master Data Management
- Dashboarding and Analysis
- Content Analytics
- Customer Experience Management
- KPI Reporting & Monitoring
- Familiarity with regulatory guidelines in pharmaceutical marketing
Apply now and become a part of our diverse team!
IvyPrep Education là đơn vị tiên phong trong việc áp dụng mô hình College-Preparatory Schools (CollegePrep), mô hình giáo dục chú trọng chuẩn bị cho học sinh thành công trong môi trường học tập ở bậc đại học tại Mỹ. 100% học viên IvyPrep theo học tại các trường hàng đầu Hoa Kỳ và trên thế giới Hệ thống cơ sở vật chất hiện đại, không gian tinh tế, sáng tạo. Đội ngũ giáo viên trình độ cao và giàu kinh nghiệm
Với tên gọi mang ý nghĩa “sẵn sàng nhập học đại học hàng đầu tại Mỹ” – Preparation for Ivy League Education – IvyPrep Education là hệ thống giáo dục đầu tiên tại Việt Nam triển khai mô hình đào tạo tiên tiến giúp học sinh du học thành công tại Mỹ và trên toàn thế giới. Chương trình đào tạo của IvyPrep Education không giảng dạy tiếng Anh như một ngoại ngữ đơn thuần mà sử dụng tiếng Anh như một công cụ để giúp học sinh học tập, trang bị kiến thức và rèn luyện kỹ năng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2006
Mission
Tại IvyPrep Education, từng học viên được tư vấn xây dựng và thực hiện lộ trình du học chuyên biệt gồm tiếng Anh học thuật, luyện thi chứng chỉ quốc tế IELTS, TOEFL, SSAT, SAT, xây dựng và kiện toàn kỹ năng học tập và kĩ năng sống. IvyPrep Education còn có các khóa lập trình và STEM, luyện thi chứng chỉ phổ thông quốc tế Cambridge và IGCSE. Kiến thức và vốn hiểu biết đa dạng cùng các nhóm kỹ năng thiết yếu của thế kỷ 21 là hành trang giúp các em tự tin bước vào môi trường học tập bậc PTTH hoặc Đại học hàng đầu, tự tin khám phá thế giới đổi thay.
Review IVYPREP
Công ty tốt
Nó ở mức trung bình! Sứ mệnh rất lớn nhưng đòi hỏi sự lãnh đạo cấp cao tốt hơn
Quản lý và đối xử khủng khiếp với giáo viên