Main Duties:
- Develop and implement HR strategies focused on talent acquisition and retention, performance management, learning, and development
- Collaborate with management to set goals, enhance engagement, and improve retention
- Serve as a trusted advisor for employees, foster leadership, and create a positive work environment
Requirements:
• A passionate professional with a systematic approach and team management skills
• A leader strong in communication and problem-solving
• A professional with conversational-level English
• At least 3 years of experience in a similar role
Benefits:
- Full-time work in of the company’s offices (Da Nang, HCMC, Hong Kong, Cyprus.,)
- A team of 150+ people from various countries and cultures
- A low-bureaucracy environment focused on results and innovation
- Reasonable salary
Trà sữa Maycha là một trong nhiều địa điểm yêu thích của giới trẻ khi muốn thưởng thức những thức uống thơm ngon.
Qua nhiều năm xây dựng và phát triển, tính đến thời điểm hiện tại trà sữa Maycha đã sở hữu hơn 40 chi nhánh tại Tp. Hồ Chí Minh.
Với mục tiêu mở rộng từ 8 - 10 store/ tháng, MayCha mong muốn sẽ có mặt khắp mọi nơi để phục vụ khách hàng.