Mô tả công việc
The Kitchen Secretary is a position that provides administrative support to the Executive Chef in a hotel kitchen. They are considered a valuable assistant who helps the Executive Chef manage and streamline the kitchen's operations.
ESSENTIAL FUNCTIONS
• Scheduling and attendance management for the department staff
- Support the Executive Chef in scheduling the work of the kitchen department staff to ensure that the hotel's job requirements are met.
- Arrange weekly and monthly work schedules for the staff.
- Record and manage the attendance of the kitchen department staff according to the hotel's timekeeping system.
- Monitor the work schedules of the staff and promptly inform them of any changes or emergencies.
• Control of the kitchen department's inventory
- Participate in and assist specialized positions in checking the quantity and quality of raw materials and food products received.
- Check and order raw materials for the kitchen's inventory.
- Inventory and track the stock of the department's goods.
• Management of assets and tools for the kitchen department
- Coordinate and support the accounting department in checking the assets, machinery, and tools used in the kitchen.
- Monitor the use and storage of kitchen tools, equipment, and machinery by staff members.
- Compile and prepare purchase requisitions for necessary equipment, tools, and supplies required by the department as requested by the Executive Chef.
• Perform administrative tasks
- Record and prepare reports, statistics, and documents as required.
- Coordinate with the Executive Chef and other relevant positions to develop training plans for employees and propose activities to enhance team bonding for the kitchen department.
- Receive and handle phone calls and emails for the kitchen department.
- Coordinate with the Executive Chef to come up with new ideas for modifying menus and creating event menus.
- Prepare recruitment requests to be sent to the human resources department for hiring casual staff as needed for special events.
- Classify and carefully store all types of documents and materials assigned to be managed.
- Provide suggestions to improve the quality of work for the department.
- Update information in the kitchen for the Executive Chef and perform other tasks as required.
Quyền lợi được hưởng
Attractive income
Other benefits according to the standards of Banyan Group
Yêu cầu công việc
- Graduated from universities and colleges, preferably with a major in Tourism/Hotel and Restaurant Management.
- Proficient in both spoken and written English.
• Work experience
- Candidates with experience 1-2 years
• Other request:
- Neat, tidy, hardworking and diligent.
- Proficient in using office software and word processing.
- Ability to analyze, synthesize and manage documents and records.
- Strong communication skills and problem-solving abilities.
- Good health.
Yêu cầu hồ sơ
Work Experience Description
Health Certificate
Two 2x4 Photos
Công ty cổ phần Media Mart Việt Nam là một trong những công ty kinh doanh siêu thị điện máy hàng đầu Việt Nam với các sản phẩm điện tử, điện lạnh, laptop, mobile, đồ gia dụng và nội thất với các thương hiệu hàng đầu thế giới như SONY, TOSHIBA, NOKIA….Hiện tại, công ty đang sở hữu một chuỗi hệ thống siêu thị điện máy lớn tại Hà Nội và các tỉnh thành phố Phía bắc như Media Mart Thái Nguyên, Media Mart Bắc Ninh, Media Mart Hưng Yên, Hải Phòng, Thanh Hóa, Vĩnh Phúc, Nam Định, Bắc Giang và Quảng Ninh.
Sau 15 năm đi vào hoạt động đến nay MediaMart đã sở hữu chuỗi hơn 350 siêu thị điện máy tại 32 tỉnh/ thành phố lớn trên cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng các BHXH, BHYT, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Các hoạt động tập thể như thể thao, văn nghệ, các cuộc thi gia đình, teamwork, ….
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày 16/1/2008, Siêu thị điện máy MediaMart chính thức ra đời
- Tháng 12/2008, Siêu thị thứ 2 của Mediamart chính thức được khai trương
- Năm 2010, MediaMart đã đẩy kế hoạch phát triển nhân rộng mô hình hệ thống siêu thị điện máy thông qua sự ra đời của siêu thị thứ 3 và 4. MediaMart còn đầu tư mạnh về mặt tài chính trong việc tái cơ cấu hệ thống quản lý.
- Năm 2012, Siêu thị thứ 5 của MediaMart chính thức được đưa hoạt động
- Tháng 4/2013, MediaMart tiếp tục mở rộng sang lĩnh vực kinh doanh nội thất
- Ngày 16/10/2013, Chính thức đưa siêu thị thứ 7 vào hoạt động
- Tháng 10/2013, Khai trương siêu thị thứ 10 tại Hải Phòng
- Ngày 14/12/2013, MediaMart chính thức đưa siêu thị điện máy MediaMart Thái Nguyên vào hoạt động
- Năm 2014, Đây được đánh giá là năm phát triển thần tốc của MediaMart với hệ thống 7 siêu thị điện máy được đưa vào hoạt động
- Năm 2015, MediaMart khai trương thêm 4 siêu thị điện máy tại các tỉnh Quảng Ninh, Bắc Giang, Hà Nội
- Năm 2016, MediaMart đưa chuỗi 11 siêu thị điện máy vào vận hành
- Năm 2017, Tính đến thời điểm này, MediaMart khép đã có 40 siêu thị được khai trương và đưa vào vận hành thành công tại các tỉnh, thành phố trọng điểm trong cả nước
- Năm 2018, Khai trương 27 siêu thị điện máy tại các tỉnh, thành phố trọng điểm trên cả nước
- Năm 2019, Bằng nguồn lực mạnh mẽ từ tài chính cho đến nhân sự dày dặn kinh nghiệm, MediaMart đã mở rộng thêm 22 siêu thị mới nâng tổng số thành viên trên toàn hệ thống công ty lên 120 siêu thị
- Tháng 8/2019, 11 siêu thị mới của MediaMart tiếp tục phủ sóng thị trường điện máy miền Bắc
- Năm 2020, Trước diễn biến phức tạp của dịch bệnh COVID-19, để có thể phù hợp với tình hình mới thì doanh nghiệp đã chuyển hướng sang hình thức mua bán hàng trực tuyến nhằm vừa đảm bảo được doanh thu vừa có thể phục vụ người tiêu dùng thuận tiện mua sắm hơn
Mission
Với kim chỉ nam là “Không ngừng phát triển vì khách hàng” và làm hài lòng khách hàng bằng cách tạo ra những giá trị gia tăng như cung cấp các sản phẩm, dịch vụ uy tín, chuyên nghiệp.
Review Công ty Cổ phần MEDIAMART Việt Nam
Chế độ đầy đủ tuy nhiên lương hơi thấp so với mặt bằng chung(rv)
Lương+ kpi thấp, hay bị trừ tiền, lại nhiều việc, có khi còn phải ở lại khi mọi người đã về hết (Fb)