- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Công ty CP Nhà Phương Nam Việt Nam ( Southern Homes Vietnam) - một trong những Công ty có bề dày kinh nhiệm về hoạt động động trong việc phân phối dự án bất động sản cao cấp Vinhomes, Vinpearl cùng các thương hiệu nổi tiếng khác trên thị trường: Phú Mỹ Hưng, An Gia, Himlam land, Keppel Land, Khang An, Khang Điền…
Nhằm phát huy hơn nữa những thế mạnh mà Công ty đang có cùng việc đưa sản phẩm bất động sản cao cấp vào phục vụ nhu sở hữu sản phẩm bất động sản của khách hàng cũng không ngoài mục đích mà chúng tôi muốn mang đến cho các bạn trẻ cơ hội làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, nâng cao kỹ năng cần thiết cho công việc, thể hiện bản lĩnh, chí tuệ và những giá trị cuộc sống mà không ai khác chính bạn là người xứng đáng được hưởng.
Vì những lẽ đó chúng tôi quyết định mở rộng và phát triển, Công ty CP Nhà Phương Nam Việt nam cần thêm nhân sự cho hoạt động của mình. Bạn tự tin là ứng viên đầy tiềm năng và nhiệt huyết, hãy nộp hồ sơ cho chúng