Việc làm Nhựa Châu Âu EuroPlas

Cập nhật 01/10/2024 22:40
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA CHÂU ÂU EuroPlas
Senior Marketing Specialist (For EU Market)
Nhựa Châu Âu EuroPlas
80 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 22 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. About us

BSS Group is the trusted partner for full-service eCommerce solutions. Since our establishment in 2012, BSS has become a leader in the eCommerce space, known for its cutting-edge solutions tailored for Magento and Shopify merchants. In 2022, we expanded our ecosystem with the addition of Magestore and Simicart, enhancing our portfolio and serving hundreds of thousands of customers across more than 150 countries.

We are about to unveil a new business unit, distinguished by its product expertise and innovations in eCommerce technology for the EU market. For that, we’re looking for a Senior Marketing Specialist who will take the helm in shaping and driving the marketing strategy for this unit.

This role plays a significant impact on our growth and success in the dynamic eCommerce landscape. If you’re a strategic thinker with a passion for marketing and a desire to excel in a fast-paced environment, this is your chance.

2. Key Responsibilities

  • Campaign Strategy & Execution: Develop, implement, and refine multi-channel marketing strategies (email, social media, ads, etc.) to drive demand for our products and services. Coordinate with stakeholders, document campaign plans, and monitor execution to ensure alignment with business goals.

  • Content Strategy: Plan and execute content strategies to engage with potential customers across their journey.

  • Project Management: Contribute to multiple projects simultaneously, meeting deadlines and adhering to budgets.

  • Planning & Report: Create and implement quarterly and monthly action plans to meet KPIs and create detailed performance reports.

  • Partnership: Identify and connect with potential partners. Create and manage co-marketing campaigns with partner networks across digital and offline channels to broaden our reach and impact.

3. Benefits:

  • Salary: 22-30M, reviewed every 6 months

  • Be among the first to shape an innovative team led by visionary and outstanding leaders.

  • 5-day workweek (Monday to Friday, 8:30 AM to 5:45 PM)

  • Agile working environment that respects differences and focuses on human development

  • Opportunities to participate in clubs: Football, running, game, etc.

  • Team-building events, picnics, and summer trips

  • Scenic office on 14th, 16th, 18th, 19th, and 20th floors. Free access to tea and coffee.

  • 13.5 days of annual absence (12 days in accordance with the law + 1.5 days company trip)

  • Social and health insurance in accordance with the Vietnam Labor Code

  • Birthday gifts, seniority allowance, course & certificate coverage

Yêu Cầu Công Việc

4. Qualifications

  • Experience: At least 3 years of experience with proven results in marketing, with a focus on English-speaking markets. Experience in managing partnerships is a plus.

  • Skills: Good planning and organizational skills, with a keen ability to develop and execute detailed marketing strategies. Demonstrated expertise in marketing logic and campaign management.

  • Communication: Excellent written and verbal communication skills in English. IELTS 7.0 or above.

  • Analytical Mindset: Proficient in managing, collecting, and analyzing data to drive actionable insights and optimize marketing performance.

  • Technologically Savvy: In-depth understanding of digital marketing tools, design tools, and the latest marketing technologies. Experience with eCommerce platforms, particularly Magento, is a plus.

  • Attitude: Possess a positive, can-do attitude that motivates others and aligns with FIRE values.

  • Flexibility: Willingness to work according to the UK time zone.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
tầng 14, 16, 18, 19 & 20 tòa Viwaseen Tower, số 48 Tố Hữu, Nam Từ Liêm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 24 - 35
  • Lương: 22 Tr - 30 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN NHỰA CHÂU ÂU EuroPlas
Nhựa Châu Âu EuroPlas Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô A66, Khu A, Khu đấu giá quyền sử dụng đất khu 3ha

Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu (EuP) được thành lập năm 2007, là một trong 5 nhà sản xuất chất độn nhựa filler masterbatch hàng đầu thế giới. Hiện nay sản phẩm của EuP có mặt trên cả ba miền Bắc – Trung – Nam và xuất khẩu hơn 100 quốc gia trên thế giới. Với tiềm lực tài chính mạnh mẽ; Định hướng chiến lược rõ ràng của Ban Lãnh đạo; Tinh thần đoàn kết lao động nỗ lực của tập thể CBCNV; Hệ thống dây chuyền thiết bị hiện đại. Từ đó, Công ty CP Nhựa Châu Âu đã và đang khẳng định được uy tín, thương hiệu của mình trên thị trường trong và ngoài nước.

Trải qua 16 năm xây dựng và trưởng thành, EuP đã trở thành cái tên số 1 trên thị trường filler masterbatch toàn cầu. Với tôn chỉ không ngừng đổi mới, sáng tạo, Nhựa Châu Âu tin rằng nguồn nhân lực chính là chìa khóa cốt lõi cho sự thịnh vượng và trường tồn của doanh nghiệp.

Với vị thế là nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới, EuroPlas tự hào đem tới giải pháp vật liệu nhựa độc đáo, giúp nhà máy của khách hàng tối ưu được chi phí sản xuất, nâng cao năng lực cạnh tranh của doanh nghiệp trên thị trường. 

Chính sách bảo hiểm 

  • Hưởng các chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm tai nạn theo quy định Bộ Luật Lao Động 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Nghỉ mát, du lịch hằng năm
  • Party kỉ niệm ngày thành lập, các sự kiện Lễ, Tết, 30/4 - 01/05..
  • Câu Lạc Bộ thể thao 

Lịch sử thành lập 

  • Năm 2007, Thành lập Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu
  • Năm 2008, Khánh thành nhà máy tại Hà Nam với công suất 700 tấn/tháng
  • Năm 2010, Lần đầu tiên EuP tham gia hội chợ K - Hội chợ ngành nhựa lớn nhất thế giới tại Đức - đặt nền móng cho hoạt động xuất khẩu
  • Năm 2011, Khánh thành nhà máy thứ hai tại Nghệ An trên diện tích 30.000 m2, chạm mốc công suất 11000 tấn/tháng
  • Năm 2018, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building I
  • Năm 2019, Ra mắt nhãn hiệu Nhựa sinh học BiONext và giới thiệu tại Hội chợ K 2019
  • Năm 2020, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building II
  • Năm 2021, EuP trở thành nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới
  • Năm 2022, Khởi công xây dựng nhà máy Nhựa Châu Âu Long An. 

Mission

  • Nâng cao lợi thế cạnh tranh cho doanh nghiệp thông qua các giải pháp nguyên liệu tối ưu.

Những nghề phổ biến tại Nhựa Châu Âu EuroPlas

Bạn làm việc tại Nhựa Châu Âu EuroPlas? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhựa Châu Âu EuroPlas

Nhựa Châu Âu EuroPlas

Click để đánh giá