Việc làm SMARTOSC VIETNAM

Cập nhật 19/10/2024 18:52
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC
Key Account Manager
SMARTOSC VIETNAM 4.5★
223 đánh giá 43 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
SPEED & SPIRIT is what we look for in our candidates, defined by some simple values that inspire us to BE DRIVEN in our performance, BE VIBRANT in our sporting legacy, BE TOGETHER in our team spirit, and BE YOU to let our individual talent and experience shine. Applying for a job at PUMA is easy and all genders are welcome. Simply click APPLY ONLINE and follow the steps to upload your application.

YOUR MISSION:

To support the objective of driving profitable and sustainable market share and net sales growth within assigned key accounts, delivering against the budget and commercial expectations, while executing in respect to PUMA standards and qualitative objectives

Task 1:

To lead and drive the sales efforts with assigned Key Accounts. Segment all key customers according to the AP blueprint and allocate resources (time, people) according to financial objectives and segmentation framework (no of visits, VM support, order intake modus etc)

Task 2:

To lead the identification and development of new business opportunities in the key segment. Support the development and implementation of Key Excellence Mgmt by briefing and utilizing available selling tools and technologies eg Digital Catalogue, B2B Ordering tools

Task 3:

To coordinate and manage the seasonal sell-in process and Go-to Market activities with respect to distribution policies and brand initiatives

Task 4:

To deliver the seasonal sell-in targets for the account(s), agree with account(s) on expected KPIs / sell-thru targets and monitor the progress. Ensure continuous monitoring of the Orderbook making sure orders are placed and converted according to agreed timelines. To seek continuous re-orders opportunities from time to time

Task 5:

To forecast, track and report quantitative and qualitative performance on Key Account Performance i.e. Sales and Margin, Trade Terms, Orderbook. To monitor and report on customer and competitor performance ie market share, situation and development, sell-thru performance and ROI on key activities

YOUR TALENT:

Education:

College or bachelor’s degree in Business Management/Marketing or a related field

Professional:

Functional: 4+ years in Sales / Retail / Mkt

Industry: Sports, FMCG, Fashion

Leadership: 2+ years in matrix org

IT Skills:

Excel: Advanced

PowerPoint: Advanced

Language Skills:

English: Advanced

Other: Fluent in local language

PUMA supports over 19,000 employees across 120+ countries. The PUMA Group owns the brand PUMA, Cobra Golf and stichd, and is headquartered in Herzogenaurach, Germany.

PUMA provides equal opportunities for all job applicants, regardless of race, color, religion, national origin, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, or disability. Equality for all is one of the core principles at PUMA and we do not tolerate any form of harassment or discrimination.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC
SMARTOSC VIETNAM Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 4, đường Võ Văn Dũng, Phường Ô Chợ Dừa, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….

Các hoạt động ngoại khóa

  • Liên hoan cuối tháng thường xuyên 
  • Teambuilding, gala dinner
  • Các hoạt động ngoại khóa...

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.

Mission

  • Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. 

Review SMARTOSC VIETNAM

4.5
223 review

14/10/2024
Nhân Viên Văn Phòng tại Hà Nội

Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ

14/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực

13/10/2024
Nhân Viên Văn Phòng tại Hà Nội

Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi

Những nghề phổ biến tại SMARTOSC VIETNAM

Bạn làm việc tại SMARTOSC VIETNAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SMARTOSC VIETNAM

SMARTOSC VIETNAM

Click để đánh giá