Mô tả công việc
1/ Receive prospects and arrange meetings while managing the center hotline
Warmly welcome and deliver excellent customer service to everyone visiting the WSE center, connecting them to the appropriate staff
Collect and file the information of prospective students, arrange meetings with the Educational Consultants while complying with the online show distribution rules
Enter the collected information correctly into the CRM system, creating system accounts for new prospective students as necessary
Support prospects & students to accomplish the Online Placement Test
Handle incoming calls when needed and take action as necessary
Support Coach team by entering lead data into the system for DSF and Referrals
Handle guest registration for online sales & marketing events
2/ General Admin
Ensure that the center is opened and closed in line with the operation hours every day
Receive, deliver and manage materials
Order, receive and manage general purchases for the center
Support staff in the center for color printing for documents such as Learning Certificates, event posters etc.
Manage general assets at the center such as the computers, sound system and be the point of contact for their maintenance with Head Office
Channel the center's facility management requests to the Facility Management HQ team and support as required
Warmly welcome and deliver excellent customer service to everyone visiting the WSE center, connecting them to the appropriate staff
Collect and file the information of prospective students, arrange meetings with the Educational Consultants while complying with the online show distribution rules
Enter the collected information correctly into the CRM system, creating system accounts for new prospective students as necessary
Support prospects & students to accomplish the Online Placement Test
Handle incoming calls when needed and take action as necessary
Support Coach team by entering lead data into the system for DSF and Referrals
Handle guest registration for online sales & marketing events
Ensure that the center is opened and closed in line with the operation hours every day
Receive, deliver and manage materials
Order, receive and manage general purchases for the center
Support staff in the center for color printing for documents such as Learning Certificates, event posters etc.
Manage general assets at the center such as the computers, sound system and be the point of contact for their maintenance with Head Office
Channel the center's facility management requests to the Facility Management HQ team and support as required
Yêu cầu công việc
Demonstrate intermediate fluency in English (WSE Level 8+)
Energetic, friendly and customer-oriented
Computer literate and proficient with inventory control
Passion for speaking English
Willing to work in shift
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ
Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực
Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi