The Operations Project Manager will be responsible for overseeing and managing various projects within the operations department. This role requires a strategic thinker with excellent organizational skills and the ability to lead cross-functional teams to achieve project goals. This role will also require strong time management skills to manage multiple projects; provide coaching, mentoring and training for operations projects in alignment with PVA methodology and standards.
Job Responsibilities / Phạm vi công việc
- Plan, execute, and finalize projects according to strict deadlines and within budget.
- Support and drive business case, EP and ACR
- Define project scope, goals, and deliverables that support business goals in collaboration with senior management and stakeholders.
- Develop full-scale project plans and associated communications documents.
- Effectively communicate project expectations to team members and stakeholders in a timely and clear fashion.
- Liaise with project stakeholders on an ongoing basis.
- Estimate the resources and participants needed to achieve project goals.
- Draft and submit budget proposals and recommend subsequent budget changes where necessary.
- Set and continually manage project expectations with team members and other stakeholders.
- Identify and resolve issues and conflicts within the project team.
- Track project milestones and deliverables.
- Develop and deliver progress reports, proposals, requirements documentation, and presentations.
- Determine the frequency and content of status reports from the project team, analyze results, and troubleshoot problem areas.
- Proactively manage changes in project scope, identify potential crises, and devise contingency plans.
- Coach, mentor, motivate, and supervise project team members and vendors, and influence them to take positive action and accountability for their assigned work.
- Build, develop, and grow any business relationships vital to the success of the project.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ
Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực
Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi