About this opportunity:
As an integral part of our team, the Implementation Manager plays a key role in handling all implementation services. This includes defining the scope, time, and resource planning, ensuring compliance with group directives, legal, financial, global and local Environmental and Occupational Health and Safety (E+OHS), data security, and privacy. Being a data and value-driven role, the successful candidate will effectively deliver strategic support to commercial engagements while observing approved processes and tools.
What you will do:
- Manage and define project scope, workforce planning, and performance to attain first-time accuracy.
- Oversee financial performance during the roll-out phase, aligning with budget projections to support overall project financial health.
- Initiate Change Management strategies considering KPI's, identifying and implementing improvement possibilities through continuous measurements.
- Manage adherence to processes, regulations, and tools, enforcing corrective action when necessary to ensure ethical and sustainable delivery.
- Establish and manage acceptance procedures with customers and suppliers to guarantee timely acceptance and payment.
- Monitor the invoicing lifecycle during the implementation phase to bolster financial performance.
- Provide frequent reports on progress and deviations to efficiently manage workforce and cost.
- Maintain effective communication with all stakeholders, customers, and suppliers to ensure smooth information flow.
- Automation.
- Process Management.
- Service Delivery Business Understanding.
- Communication.
- Presentation.
- Data Analytics.
- Financial Acumen.
- Artificial Intelligence (AI).
- Management of ASP.
- Ericsson Portfolio.
- Stakeholder Management.
- Change and Improvement Management.
- Program/Project Finance Management.
- Project Planning.
- Workforce Management.
Click Here to find all you need to know about what our typical hiring process looks like.
We encourage you to consider applying to jobs where you might not meet all the criteria. We recognize that we all have transferrable skills, and we can support you with the skills that you need to develop.
Encouraging a diverse an inclusive organization is core to our values at Ericsson, that's why we champion it in everything we do. We truly believe that by collaborating with people with different experiences we drive innovation, which is essential for our future growth. We encourage people from all backgrounds to apply and realize their full potential as part of our Ericsson team. Ericsson is proud to be an Equal Opportunity and Affirmative Action employer, learn more.
We are committed to providing reasonable accommodations to all individuals participating in the application and interview process. If you need assistance or to request an accommodation due to a disability please reach out to Contact us.
We are proud to announce Ericsson Vietnam has been named #4 in the country and is once again officially Great Place to Work® Certified™ in 2024. Every year, more than 10,000 organizations from over 60 countries partner with the Great Place to Work® Institute for assessment, benchmarking and planning actions to strengthen their workplace culture and this Certification acknowledges our employees value their employee experience and our workplace culture.
Primary country and city: Viet Nam (VN) || Hanoi
Job details: Implementation Management
]]>
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Flexible work time, ít khi OT. Nên thêm phúc lợi ngày lễ
Công ty thoải mái về giờ giấc. Leader nên sát sao và nắm bắt khả năng, năng lực
Đồng nghiêp thân thiện. Dự án nhiều, môi trường tốt để học hỏi