1. Summary:
- Contribute to a solid foundation for the product long-term growth - through increasing awareness among Health Care Professionals on the important roles of improving quality of life.
- To build the confidence level of HCPs on recommendation of designed products.
- Assure consistent demand growth and achievement of business goals & targets in assigned territories by identifying opportunities and gaining new business while maintaining and growing existing business.
Territory Management
- Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
- Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
- Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
- Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
- Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.
- Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
- Develop new business opportunities with existing and potential clients.
- Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
- Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
- Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.
- Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
- Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
- Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
- Carry special work as assigned by Management.
- Working experience in healthcare/wellness industry
- Communication
- Customer focus
- Time management
- Persuasiveness/ Sales-oriented ability
- Continuous improvement behavior
- University degree of Medical/Pharmacy qualification
Được thành lập vào năm 2019, Synodus là nhà cung cấp dịch vụ tư vấn CNTT và phát triển phần mềm. Bắt đầu từ một phòng thí nghiệm công nghệ nhỏ, chúng tôi đã trở thành nhà cung cấp công nghệ cao cấp và đã hỗ trợ các tổ chức, doanh nghiệp trên toàn thế giới cải thiện hiệu suất và đạt được lợi thế cạnh tranh mới so với các đối thủ.
Chúng tôi tận dụng các công nghệ tiên tiến để giúp khách hàng phát triển các chiến lược đổi mới và đạt được kết quả có tác động. Điều khiến chúng tôi khác biệt là chúng tôi quan tâm sâu sắc đến những gì chúng tôi làm và tác động của chúng tôi đối với khách hàng và cộng đồng.
Chúng tôi sẽ không thỏa hiệp về chất lượng cũng như tính toàn vẹn. Ngoài việc gia công CNTT, hãy để chúng tôi trở thành Đối tác công nghệ chiến lược của bạn, người có thể biến các mục tiêu đổi mới và kỹ thuật số của bạn thành hiện thực.
Chúng tôi coi NHÂN VIÊN của mình là đối tác trong việc cung cấp cho khách hàng những giải pháp công nghệ tiên tiến.
Chúng tôi coi mình là Đối tác Công nghệ tận tâm với KHÁCH HÀNG, những người tham gia vào quan hệ đối tác lâu dài và được giao phó các dự án quan trọng.
Chúng tôi coi tăng trưởng bền vững là điều cần thiết để NHÀ ĐẦU TƯ được hưởng lợi nhuận lâu dài.
Review Synodus
Mức lương ở mức trung bình, thấp hơn một chút so với mong đợi của tôi
Nơi tuyệt vời cho những người yêu thích sự tự chủ
Chế độ đãi ngộ tốt, đồng nghiệp thân thiện, môi trường trẻ và năng động.