Mô tả công việc
Work closely with product teams and partners to support aligning business goals and converting these goals into meaningful marketing product and solutions content that deliver engagement, leads, revenue, sales & profit.
Analyze and report on digital marketing and social media performance using tools like Google Ads, Google Analytics, Facebook Insights, and other relevant platforms.
Support go- to- market planning and execution across marketing functions – Growth Marketing, Digital Platforms, PR, and more
Create detailed marketing materials for IT products, including brochures, whitepapers, case studies, and guides.
Plan, organize, and execute campaigns and programs to boost brand and product visibility.
Yêu cầu công việc
Willingness to learn and adapt to a complex market..
The ideal candidate is self- motivated, highly organized, strong critical thinking, collaborative and effective execution.
Proficient in English (Writing/Reading)
Strong in data analytics and report visualization.
At least 6 months of experience in Product marketing, preferably with experience in IT or tech products.
Preferred candidates with knowledge or experience in Performance Marketing, or (and) Brand Marketing.
Quyền lợi
Dynamic and sociable working environment.
Attractive compensation depending on experience and skills: Competitive Basic Salary, End- of- year bonus.
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits included.
Annual Regular Bonuses on Special Events and big Holidays such as National Day, Labor Day...and Company’s birthday.
Attending training courses on capacity building organized by the Company or 3rd party agencies.
Company trip once a year + team party & activities
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-24 23:25:03
Lịch sử phát triển
- Ngày 17/01/2008 đánh dấu bước ngoặc lớn với việc thành lập Anh Vinh Group tại trụ sở chính đặt tại số 537, Quốc lộ 51, Khu phố 3, Phường Long Bình Tân, Thành phố Biên Hòa, tỉnh Đồng Nai.
- Trải qua gần 10 năm hình thành và phát triển, Anh Vinh Group hiện đang hoạt động mạnh mẽ trên 8 lĩnh vực: Giáo dục, Xuất khẩu lao động, Tư vấn du học, Xây dựng, Bất động sản, Y tế - khám sức khỏe, Vận tải - Du lịch, Khai thác khoáng sản - Năng lượng. Tập đoàn trở thành đối tác tin cậy của nhiều công ty, tập đoàn và chính quyền các địa phương trong nước và ngoài nước.
Giá trị cốt lõi
- Anh Vinh Group xây dựng một đội ngũ có chuyên môn cao, phong cách chuyên nghiệp, phục vụ hết mình và sẵn sàng chia sẻ kinh nghiệm thành công để cùng nhau phát triển. Đặt tiêu chí " CHUYÊN NGHIỆP " và " HỢP TÁC " lên hàng đầu.
Tầm nhìn - Sứ mệnh
- Anh Vinh Group đặt sứ mệnh và tầm nhìn: "Trở thành một tập đoàn kinh tế có uy tín trong giáo dục, chăm sóc sức khỏe, xây dựng và phát triển khu vực, và cải thiện đời sống cộng đồng" lên hàng đầu.