Mô tả công việc
- Daily allocate the work assignments to staff.
- Ensure that all assigned hotel rooms and apartments are cleaned and completed with standard amenities.
- Follow up maintenance needs and damages in all assigned areas.
- Ensure guests' complaints are promptly solved.
- Perform other duties and special projects assigned by Department Head.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary, depending on the ability.
- Provide insurance policy according to the law (including health insurance, social insurance and unemployment insurance).
- Provide 24/24 accident insurance during the whole contract period with the hotel.
- Provide meals, parking lot, uniform and laundry service.
- Experience proffesional training and development.
Yêu cầu công việc
- Good communication in English.
- Proven work experience in a similar role in the hospitality industry.
- Proactive, detail-oriented, careful, confidential and compliant.
- Office administrative skills.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
- Application letter
- Related training certificates
- Please contact: 028.3823.6688 ext 1218/ 1251/ 1252 (Human Resources Department)
Công ty Cổ Phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt đã hoạt động trên thị trường được 15 năm và ngày càng khẳng định thương hiệu của mình bằng uy tín - chất lượng - giá cả cạnh tranh. Công nghiệp Việt hoạt động đa ngành nghề trong lĩnh vực công nghiệp, từ thương mại đến sản xuất, gia công - chế tạo các máy móc, thiết bị phục vụ cho dây chuyền sản xuất và thiết kế, xây lắp nhà xưởng sản xuất. Công nghiệp Việt có văn phòng chính tại Hà Nội,văn phòng đại diện tại thành phố Hồ Chí Minh, Đà Nẵng. Trong xu thế hội nhập kinh tế toàn cầu ngày nay, Công ty cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt cũng đang cố gắng không ngừng để vươn xa ra thị trường quốc tế.
Chúng tôi cam kết tạo môi trường thuận lợi nhất và cơ hội để phát triển tư duy và năng lực của những ứng viên nhiệt huyết với công việc.