Công Nghiệp Việt Group - CNV

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Cơ khí / Ô tô / Tự động hóa
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Nghiệp Việt Group - CNV

Kỹ thuật
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Xây dựng
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
An ninh - Bảo vệ
Vận tải
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Giáo dục
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm Công Nghiệp Việt Group - CNV

Cập nhật 23/02/2025 14:33
Tìm thấy 17 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP VIỆT
Culturist - Chuyên viên Văn hóa
Công Nghiệp Việt Group - CNV
148 việc làm 21 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Be the champion of the hotel’s offerings and local city’s culture and heritage by providing Concierge service including but not limiting to recommending and arranging reservations for dining, attractions and Capella Curates.
  • Sending pre-arrival email to all guests to extend a warm welcome, to learn guest preferences (e.g. purpose of visit, guest preferences and special request), as well as, to offer assistance for any arrangements to create the best memorable experience for our guests.
  • Checking the daily arrival list, highlighting VIPs and guests with special requests and or preferences, thereafter effectively communicate the information to the relevant departments.
  • Communicate with housekeeping to ensure guest rooms are in perfect condition and that welcome amenities are set up prior to guest arrival.
  • Plan and arrange set up for special occasions and or requests (e.g. birthdays and anniversary celebrations). Recognise and extend warm welcome to all VIPs and returning guests and maintain strong relations throughout their stay.
  • Have a thorough understanding of all guest room features, hotel facilities and service amenities as well as emergency protocol in order to orientate guests effectively.
  • Meet and greet guests upon arrival, provide personal check-in services at the Living Room, escort and conduct rooming orientation.
  • Perform private check-out service and ensure that all billing details are accurate before presenting final bill to the guest for payment.
  • Maintain the upkeep of the Living Room by ensuring that all areas are kept neat, clean and organised at all times.
  • Engages in meaningful conversation with guests on their comfort, stay experience preferences, and provide suggestions to enhance their stay. Log the information gathered under the appropriate system.
  • Ensures accurate recording of all reservations and arrangements made by logging them under the appropriate system and preparing confirmation letter for guests’ reference. 
  • Assists guests in running errands and occasionally accompanying them off-site with approval from higher management.
  • Promote cross selling of special rates and or promotional activities within the hotel to maximize revenue generation.
  • Handle any service ‘Glitches’ and report it under the appropriate system, resolve the issue and ensure that corrective actions and service recovery follow ups are action upon in a timely manner.
  • Review the level of guest satisfaction through comment cards, direct feedback and or other relevant channels to identify and provide suggestions for improvement.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participating social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
  • Enjoy monthly service fee with high rate
  • Be rewarded on holidays, New Year, and special occasions of the year
  • 13th month salary bonus according to revenue
  • Participating in periodic team bonding activities
  • Develop career in a dynamic and professional international working environment

Yêu cầu công việc

Qualification
  • Diploma of college or university preferably in Hotel/Hospitality Management

Work Experience

  • At least 1 year experience in similar role in luxury hotels/resorts
  • Concierge experience is of advantage

Technical Skills

  • Excellent interpersonal skills with personable character, good at cultivating strong guest relations
  • Very good command in spoken and written English
  • Knowledge in Property Management System (e.g. OPERA)
  • Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)

Yêu cầu hồ sơ

Attach latest CV with title [Position] - [Full name]

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP VIỆT
Công Nghiệp Việt Group - CNV Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 801, tòa nhà SilverWings, 137A Nguyễn Văn Cừ, Phường Ngọc Lâm, Quận Long Biên

Công ty Cổ Phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt đã hoạt động trên thị trường được 15 năm và ngày càng khẳng định thương hiệu của mình bằng uy tín - chất lượng - giá cả cạnh tranh. Công nghiệp Việt hoạt động đa ngành nghề trong lĩnh vực công nghiệp, từ thương mại đến sản xuất, gia công - chế tạo các máy móc, thiết bị phục vụ cho dây chuyền sản xuất và thiết kế, xây lắp nhà xưởng sản xuất. Công nghiệp Việt có văn phòng chính tại Hà Nội,văn phòng đại diện tại thành phố Hồ Chí Minh, Đà Nẵng. Trong xu thế hội nhập kinh tế toàn cầu ngày nay, Công ty cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt cũng đang cố gắng không ngừng để vươn xa ra thị trường quốc tế.

Chúng tôi cam kết tạo môi trường thuận lợi nhất và cơ hội để phát triển tư duy và năng lực của những ứng viên nhiệt huyết với công việc.

Những nghề phổ biến tại Công Nghiệp Việt Group - CNV

Bạn làm việc tại Công Nghiệp Việt Group - CNV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Nghiệp Việt Group - CNV

Công Nghiệp Việt Group - CNV

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo